Az étrend-kiegészítőknél használt marketing eszközök

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kanizsai-Nagy Ákos
További közreműködők: Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:diagramok
egészség
étrend-kiegészítő
kutatás
marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37551

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg37551
005 20210923105242.0
008 210923suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kanizsai-Nagy Ákos 
245 1 3 |a Az étrend-kiegészítőknél használt marketing eszközök  |c Kanizsai-Nagy Ákos  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatom első részében ismertetem az étrend-kiegészítők fogalmát és annak piacát. Ezt követően az egyetemen tanultak alapján ismertetem a marketingkommunikációt. Itt külön kitérek annak szerepére, elemeire, területeire. Továbbá egy külön részben röviden bemutatom az ATL és BTL eszközöket. Fontosnak tartottam a megfelelő irodalmi áttekintést ezért több szakirodalmat is felhasználtam. Ezt követően bemutatom a szakmai gyakorlati helyemet az Egészségpláza Budapest Kft.-t. A továbbiakban az interjú és a kérdőív fontosságát mutatom, be majd ismertetem a válaszokat, illetve összegzem az eredményeket. A dolgozatom végén összefoglalom az addig olvasottakat és konklúziókat vonok le a szakirodalom és a kutatásaimra kapott válaszok alapján. 
695 |a diagramok 
695 |a egészség 
695 |a étrend-kiegészítő 
695 |a kutatás 
695 |a marketing 
700 1 |a Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37551/1/Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat_Kanizsai-Nagy_%C3%81kos.pdf  |z Dokumentum-elérés