Influencer Marketing- Z generáció befolyásolása vásárlási döntésekben
Saved in:
| Main Author: | Karbunárin Alexandra |
|---|---|
| Other Authors: | Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | generációs fejlődés influencer marketing Social media Z generáció |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/37552 |
Similar Items
A vásárlási döntéshozatal befolyásolása a divatiparban
: Uttó Valentina
: Uttó Valentina
A fogyasztói magatartás befolyásolása
: Koncz József
: Koncz József
A gyerekek szerepe a családi vásárlási döntésekben - A szülők befolyásolhatósága
: Hajduk Réka
: Hajduk Réka
A reklám hatásmechanizmusa és befolyásolása hogyan alakítják a hirdetések a vásárlási szokásainkat
: Berecz Anna Ildikó
: Berecz Anna Ildikó
Az influencerek hatása a Z generáció vásárlási szokásaira
: Kovács Alexandra
: Kovács Alexandra
Az influencer marketing hatásai a Z generáció fogyasztói szokásaira
: Turcsák-Nagy Kitti Katalin
: Turcsák-Nagy Kitti Katalin
Spirituális eszközök a gazdasági döntésekben
: Lengyel Anita
: Lengyel Anita
Influencerek szerepe az utazási döntésekben
: Kósa Klaudia
: Kósa Klaudia
A védjegyek szerepe a vásárlási döntésekben / The role of trademarks in consumer decision How to be a visionary marketer? / Vision 100 Hogyan legyünk látnok marketingesek?
: Papp Henriett
: Papp Henriett
Az influencer marketing hatása a vásárlási szándékra
: Barbola Dominik Gábor
: Barbola Dominik Gábor
Az influencer marketing hatása a vásárlási döntéshozatalra
: Csibi Katalin
: Csibi Katalin
A vásárlói magatartás befolyásolása in-store marketing eszközökkel az FMCG termékek piacán
: Szántó Franciska
: Szántó Franciska
A Z-generáció vásárlási szokásai és vásárlás ösztönzése
: Béres Dániel
: Béres Dániel
Az influencerek hatása a Z generáció vásárlási döntéseire
: Kiss Erika
: Kiss Erika
A parfümcsomagolás szerepe a fogyasztói döntésekben
: Zelovics Zita
: Zelovics Zita
Az influencer marketing hatása az Y és Z generáció fogyasztói döntésekre
: Varga Viktória
: Varga Viktória
Felelős vállalat – Felelős fogyasztó – Környezettudatos döntések, lehetőségek befolyásolása
: Dudás Zsófia Andrea
: Dudás Zsófia Andrea
Z generációs marketing
: Sárközi Bettina
: Sárközi Bettina
Az influencer marketing hatásának bemutatása a vásárlási döntéshozatalra
: Czitor Kinga
: Czitor Kinga
A TikTok hatása a Z generáció vásárlási döntéseire
: Magyari Krisztina
: Magyari Krisztina
A közösségi média marketing szerepe a fogyasztói döntésekben a Facebook marketing lehetőségei
: Kara Kitti
: Kara Kitti
A közösségi média szerepe a fogyasztói döntésekben
: Sztyéhlik Dominika
: Sztyéhlik Dominika
Az Apple Inc. megjelenése, befolyásolása és manipulációja a médiában
: Kovács Csongor
: Kovács Csongor
Influencer marketing, sportoló influencerek hatása a fogyasztók vásárlási szokásaira
: Sukola Patrik
: Sukola Patrik
Az élelmiszerpazarlási szokások vizsgálata és tudatos befolyásolása a munkahelyi étkezésben
: Bottyán Viktória
: Bottyán Viktória
Az influencer marketing hatásai a Z generációsokra
: Szabó Márkó
: Szabó Márkó
Az influencer marketing hatása a Z generációra
: Antonyi Brigitta
: Antonyi Brigitta
Influencer marketing vásárlásösztönző hatása a szépség és divatiparban az y és z generáció tekintetében
: Krizsán Enikő
: Krizsán Enikő
Influencer marketing eszközének előnyei és korlátai, különös tekintettel a Z és Y generáció körében
: Hoffer Zoltán
: Hoffer Zoltán
A youtuberek, mint véleményvezérek hatása a Z generáció vásárlási döntéseire Magyarországon
: Zugor Enikő
: Zugor Enikő
A youtuberek hatása az alpha és a Z generáció vásárlási döntéseire
: Nagy Gyöngyi
: Nagy Gyöngyi
Az influencerek hatása a Z és Y generáció vásárlási szokásaira Magyarországon
: Pintér Béla Gábor
: Pintér Béla Gábor
Az influencerek hatása a vásárlási döntésekre a Z generáció tekintetében Magyarországon
: Gáspár Lili
: Gáspár Lili
Influencer marketing elemzés a generációs különbségek tükrében
: László Réka
: László Réka
Mérsékelhető-e Oroszország európai geopolitikai aktivitása az olajár mesterséges befolyásolása révén?
: Glofák Péter
Published: (2019)
: Glofák Péter
Published: (2019)
Heurisztikus folyamatok az emberi-erőforrás pótlásával kapcsolatos vezetői döntésekben
: Sermesic Anna Rebeka
: Sermesic Anna Rebeka
A Z generáció média- és reklámfogyasztási szokásainak, preferenciáinak és vásárlási döntéshozatalának vizsgálata
: Herczeg Péter
: Herczeg Péter
Az influencer marketing hatása az Y és Z generációra
: Losonczi Rita
: Losonczi Rita
Online marketing lehetőségek a Z generáció körében
: Fazekas Dániel
: Fazekas Dániel
Hogyan befolyásolja a TikTok a „Z” generáció vásárlási szokásait és kapcsolatukat a márkákkal?
: Kiss Adél
: Kiss Adél
Similar Items
-
A vásárlási döntéshozatal befolyásolása a divatiparban
: Uttó Valentina -
A fogyasztói magatartás befolyásolása
: Koncz József -
A gyerekek szerepe a családi vásárlási döntésekben - A szülők befolyásolhatósága
: Hajduk Réka -
A reklám hatásmechanizmusa és befolyásolása hogyan alakítják a hirdetések a vásárlási szokásainkat
: Berecz Anna Ildikó -
Az influencerek hatása a Z generáció vásárlási szokásaira
: Kovács Alexandra