Marketing mix elemeinek vizsgálata a Gyöngyösi Tourinform Iroda tevékenységén keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lovász Hajnalka
További közreműködők: Zelena Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7p
marketing
marketing mix
Tourinform
turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37555
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatomban a marketing mix elemei kerülnek részletes bemutatásra. Ezek az elemeket tehát a termék-, ár-, értékesítés-, reklámpolitika mely a 4p jelen esetben viszont mivel szolgáltatásról van szó így bővül még az emberi tényezővel, magával a folyamattal és a fizikai környezettel is.  Ezáltal már a  7p-ről beszélünk melyet kifejezetten a szolgáltatásoknál használnak. Ezután a Gyöngyösi Tourinform példáján keresztül bemutatom, hogy ez a gyakorlatban hogyan valósul meg. Valamint az iroda marketingtevékenységét is megvizsgálom.