Nemzetközi üzletfejlesztés termékadaptáció útján a kelet-és délkelet-ázsiai piacokon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hédervári Fruzsina
További közreműködők: Andrási Dr. Gábor
Hrabovszki Ágnes Zsuzsa
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Délkelet-Ázsia
fogyasztói kultúra
Kelet-Ázsia
standardizálás
termékadaptáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37565
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozat fő kutatási területe a standardizálás-adaptálás örök kérdését vizsgálja a 4P marketingmixen belül a termékre és termékfejlesztésre koncentrálva a kelet-és délkelet-ázsiai régió tekintetében. A minél teljesebb megértés érdekében elméleti része kitér a globalizáció-lokalizáció ellentétes irányú folyamatainak a vizsgálata, a (fogyasztói)kultúra fogalmának körüljárására, valamint az ázsiai piacok elemzésére. Az értekezés a teljesség igénye nélkül kívánja bemutatni négy vállalat (KFC, Kit Kat, McDonald's, Pepsi) termékadaptációs tevékenységét az említett régió országaiban.