Sörmarketing

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szigeti Csaba Richárd
További közreműködők: Bódi Krisztina
Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketingeszközök
márkaépítés
márkanév
sör
söripar
termékmarketing
újtermék-marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37567
Leíró adatok
Kivonat:Kedves olvasó!Ez a dolgozat azt próbálja felmérni vajon mi lehet a budapesti fogyasztó kedvenc sörfajtája. A témán belül pedig vajon érdekli-e kedvenc sörmárkájának csomagolása (vagy a csomagolás kinézete általánosságban).A kutatás során feltárásra került, hogy a budapesti fogyasztók számára mely sörfajta a legnépszerűbb és mely csomagolás dizájn a legmegnyerőbb. Természetesen ez nem egy kizárólagos eredmény csak egy lehetséges változata egy sikeres dizájnak. A dolgozat végén a rendelkezésre álló márkaelemek segítségével és a kapott adatok alapján vizuálisan is megszerkesztésre került az eredmény.