Sörmarketing

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szigeti Csaba Richárd
További közreműködők: Bódi Krisztina
Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketingeszközök
márkaépítés
márkanév
sör
söripar
termékmarketing
újtermék-marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37567

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg37567
005 20210923105333.0
008 210923suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szigeti Csaba Richárd 
245 1 0 |a Sörmarketing  |c Szigeti Csaba Richárd  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Kedves olvasó!Ez a dolgozat azt próbálja felmérni vajon mi lehet a budapesti fogyasztó kedvenc sörfajtája. A témán belül pedig vajon érdekli-e kedvenc sörmárkájának csomagolása (vagy a csomagolás kinézete általánosságban).A kutatás során feltárásra került, hogy a budapesti fogyasztók számára mely sörfajta a legnépszerűbb és mely csomagolás dizájn a legmegnyerőbb. Természetesen ez nem egy kizárólagos eredmény csak egy lehetséges változata egy sikeres dizájnak. A dolgozat végén a rendelkezésre álló márkaelemek segítségével és a kapott adatok alapján vizuálisan is megszerkesztésre került az eredmény. 
695 |a marketingeszközök 
695 |a márkaépítés 
695 |a márkanév 
695 |a sör 
695 |a söripar 
695 |a termékmarketing 
695 |a újtermék-marketing 
700 1 |a Bódi Krisztina  |e ths 
700 1 |a Totth Dr. Gedeon  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37567/1/S%C3%B6rmarketing.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37567/2/S%C3%B6rmarketing%20ps%20files.zip  |z Dokumentum-elérés