Az ügyfélszolgálatokkal való elégedettség a fiatalok körében a telekommunikáció területén

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kaiser Nikolett
További közreműködők: Kopcsay Dr. László
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:eladás - értékesítés
primer vizsgálatok
tapasztalat
telekommunikáció
ügyfélszolgálat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37570

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg37570
005 20210923105339.0
008 210923suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kaiser Nikolett 
245 1 3 |a Az ügyfélszolgálatokkal való elégedettség a fiatalok körében a telekommunikáció területén  |c Kaiser Nikolett  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Mi is okozza az ügyfélszolgálatok mindennapi megítélését? Ez egy olyan kérdés, amit valószínűleg már mindenki felvetett magának, azonban a válasz rá mégsem olyan egyszerű, mint elsőre gondolnánk. Az elmúlt időszakban rengeteg utánajárás előzte meg ennek a dolgozatnak az elkészülését, és közben már tapasztalhattam, hogy bizony nem csak ügyfélszolgálat és ügyfélszolgálat között van különbség, hanem az ügyfelek és azok elvárásai között is óriási szakadék tátong.A szakmai gyakorlatom során és már előtte is ügyfélszolgálaton dolgoztam, és ennek a legfontosabb része volt a vásárlókkal való kapcsolattartás, értékesítés.2008 óta dolgozom a Magyar Telekom telefonos ügyfélszolgálatán. Azt gondolom, hogy részletes betekintés nyertem a különböző csoportok és platformon dolgozó kollégák mindennapi munkájába. A dolgozatomban az emberek véleményét vizsgáltam és elemeztem. Kíváncsi voltam, hogy hogyan vélekednek az ügyfélszolgálatosokról mint emberekről és azok munkáját hogyan értékelik. 
695 |a eladás - értékesítés 
695 |a primer vizsgálatok 
695 |a tapasztalat 
695 |a telekommunikáció 
695 |a ügyfélszolgálat 
700 1 |a Kopcsay Dr. László  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37570/1/Kaiser%20Nikolett%20z%C3%A1r%C3%B3dolgozat%20S4NX18.pdf  |z Dokumentum-elérés