Egy MOOC értékesítő cég esettanulmánya marketingkommunikációs szempontból
Elmentve itt :
Szerző: | Havasi Marcell |
---|---|
További közreműködők: | Oravecz Titanilla Éva |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | közösségi média online education online marketing SWOT-elemzés szolgáltatásmarketing weboldal |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/37572 |
Hasonló tételek
A munkaerőpiaci versenyképesség és a MOOC típusú kurzusok kapcsolata
: Bognár Lea Eszter
: Bognár Lea Eszter
Az Onboarding hatása a munkavállalói elégedettségre egy fejvadász cég esettanulmánya alapján
: Hajdú Viktória Petra, et al.
: Hajdú Viktória Petra, et al.
Környezetvédelem marketingkommunikációs szempontból
: Kovács Sára
: Kovács Sára
A marketingkommunikáció bemutatása az online marketing eszközein keresztül egy reformélelmiszereket értékesítő vállalkozásnál
: Dobos Panna Zsuzsanna
: Dobos Panna Zsuzsanna
Bukott államok, Afganisztán esettanulmánya
: Lukács Dániel
: Lukács Dániel
Mitől igazán jó egy sikeres értékesítő?
: Szabó Dóra
: Szabó Dóra
Kínai import áruk folyamatának esettanulmánya
: Varga Lidia
: Varga Lidia
Egy gyógyhatású készítményeket értékesítő vállalkozás indításának tervezése
: Varga István
: Varga István
A kampánytervezés módszertana marketingkommunikációs szempontból vizsgálva
: Rozgonyi Csenge
: Rozgonyi Csenge
Sminktermékeket értékesítő webáruház létrehozásának lehetőségei
: Kovács Réka
: Kovács Réka
Értékesítő munkakör az Accor-nál
: Kiss Zoltán
: Kiss Zoltán
Az e-learning jelenlegi és jövőben várható helyzete, valamint a MOOC online tanulásban betöltött szerepe
: Sisa Dóra
: Sisa Dóra
Válságkommunikáció A Pret A Manger esettanulmánya
: Árpási Réka
: Árpási Réka
Marketingstratégia kialakítása egy munkaruházati, munkavédelmi felszereléseket értékesítő kisvállalkozásnak
: Biró Borostyán Petra
: Biró Borostyán Petra
Egy angol nyelvű könyveket értékesítő vállalat üzleti tervének elkészítése
: Fülöp Fanni
: Fülöp Fanni
Brandépítés a magyarországi Telenor mobilszolgáltató esettanulmánya alapján
: Hegedüs Adrienn
: Hegedüs Adrienn
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása, a H&M esettanulmánya
: Mészáros Dóra
: Mészáros Dóra
Magyar vállalatok nemzetköziesedése – A Formatex Kft. esettanulmánya
: Barsi László
: Barsi László
Az Anantara New York Palace Budapest Hotel esettanulmánya
: Valentin Vivien
: Valentin Vivien
A Youth Waterpolo Carneval piaci bevezetésének megalapozása marketingkommunikációs szempontból
: Vincze Márk
: Vincze Márk
A marketingkommunikáció jelentősége fogyasztói szempontból a gasztronómiai vállalkozások esetében
: Agárdi Nikoletta
: Agárdi Nikoletta
Tetováló eszközöket értékesítő webshop létesítése és piacra vezetése
: Boncz Anna Mária
: Boncz Anna Mária
Egy természetes összetételű kozmetikumokat értékesítő vállalkozás létesítése és bevezetése a piacra
: Földi Bianka Johanna
: Földi Bianka Johanna
A kastélyturizmus versenyképességének elemzése a Hercegasszony Birtok esettanulmánya mentén
: Bauerné Pál Zsófia Mária
: Bauerné Pál Zsófia Mária
A kkv-k helyzete Magyarországon a Foodbox Kft. esettanulmánya
: Szilágyi László István
: Szilágyi László István
A projektfinanszírozás sajátosságai A CER Hungary Zrt. mozdony esettanulmánya
: Szőke Tamás
: Szőke Tamás
Változások menedzselése, a GE Hungary Rt. hajdúböszörményi gyárának esettanulmánya
: Kiss Dániel
: Kiss Dániel
A civil szervezetek kommunikációjának bemutatása az Egy csepp figyelem Alapítvány esettanulmánya alapján
: Petrik Liána
Megjelent: (2007)
: Petrik Liána
Megjelent: (2007)
Marketingkommunikációs stratégia fejlesztése egy tréningekkel és szervezetfejlesztéssel foglalkozó cég esetében
: Csonka Zsanett
: Csonka Zsanett
Laci Húsbolt, mint egyéni vállalkozás értékesítő tevékenységének elemző bemutatása
: Nagy-Szatmári Szilvia
: Nagy-Szatmári Szilvia
A humán erőforrás menedzsment szerepe az értékesítő csapatok munkájában
: Ladányi Gabriella
: Ladányi Gabriella
Sötét mintázatok vizsgálata a hazai, divatipari termékeket értékesítő webshopokban
: Hajnal György
: Hajnal György
A koronavírus-járvány hatása a gazdaságra - A Viciunai Group esettanulmánya
: Mezei Kincső Anna
: Mezei Kincső Anna
A duális szakképzés vállalati kihívásai - Az FS 2 Kft esettanulmánya
: Bálint Andrea
: Bálint Andrea
A Mathias Corvinus Collegium 2021-es felvételi kampányának elemzése marketingkommunikációs szempontból
: Velkei Zsuzsanna Dóra
: Velkei Zsuzsanna Dóra
Makrokörnyezet szerepe a marketing mix kialakításában, egy árutermelő, értékesítő és szolgáltató kisvállalkozás vonatkozásában
: Tóth Gábor Bálint
: Tóth Gábor Bálint
Egy Kft. alapítása számviteli szempontból
: Keresztúri Evelin
: Keresztúri Evelin
A Nijhof-Wassink Kft. szervezeti/szerkezeti (strukturális és mennyiségi) átalakításának esettanulmánya
: Farkas László Márk
: Farkas László Márk
Családi kis- és középvállalkozások nemzetköziesedése a Naturtrend Impex Kft. esettanulmánya alapján
: Horváth Eszter
: Horváth Eszter
Egy IT vállalat költözése a projektmenedzsment nézőpontjából
: Havasi Marcell
: Havasi Marcell
Hasonló tételek
-
A munkaerőpiaci versenyképesség és a MOOC típusú kurzusok kapcsolata
: Bognár Lea Eszter -
Az Onboarding hatása a munkavállalói elégedettségre egy fejvadász cég esettanulmánya alapján
: Hajdú Viktória Petra, et al. -
Környezetvédelem marketingkommunikációs szempontból
: Kovács Sára -
A marketingkommunikáció bemutatása az online marketing eszközein keresztül egy reformélelmiszereket értékesítő vállalkozásnál
: Dobos Panna Zsuzsanna -
Bukott államok, Afganisztán esettanulmánya
: Lukács Dániel