Dusnok községben megvalósuló régió-és településmarketing

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mindszenti Hedvig
További közreműködők: Jäckel Dr. Katalin
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:falusi önkormányzat
község
település
településfejlesztés
településmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37579
Leíró adatok
Kivonat:Záródolgozatom témája Dusnok községben megvalósuló régió-és településmarketing. Témaválasztásomat a szakmai gyakorlati helyem ihlette meg, ugyanis a dusnoki Önkormányzatnál helyezkedtem el. A Magyar Kormány egyik legfontosabb feladatának tekinti a vidéki térségek fejlesztését, ezért a téma aktualitására való tekintettel választottam témámnak a településmarketinget.Záródolgozatomban megvizsgálom Dusnok lehetőségeit makro, illetve mikrokörnyezetén keresztül, milyen környezeti adottságok határozzák meg, illetve milyen lépéseket kell annak érdekében tenni, hogy a falu fennmaradhasson és dinamikusan fejlődhessen. Piskóti István Régió-és településmarketing szakirodalmát veszem alapul. A régió társadalmi, gazdasági, technológiai, környezeti és politikai dimenzióját vizsgálom. Ennek érdekében STEEP elemzést készítettem, illetve Dusnok mikrokörnyezetét SWOT elemzéssel vizsgáltam meg. A tényezők vizsgáláshoz, felméréséhez a Központi Statisztikai Hivatal adatait használtam fel.