Légitársaságok kríziskezelése és COVID-kommunikációja a koronavírus-járvány idején

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Polácska Fruzsina Panna
További közreműködők: Farkas Balázs
Harsányi Dr. Dávid
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kommunikációs módszerek
koronavírus-járvány (COVID-19)
válságkezelés
válságkommunikáció
válságmenedzsment
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37588

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg37588
005 20210923105412.0
008 210923suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Polácska Fruzsina Panna 
245 1 0 |a Légitársaságok kríziskezelése és COVID-kommunikációja a koronavírus-járvány idején  |c Polácska Fruzsina Panna  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A koronavírus-járvány egyik legnagyobb iparági vesztese a turizmus, valamint az ehhez szorosan kapcsolódó szolgáltató szektor és annak egyik legjelentősebb iparága, a légiközlekedés. A válság felborította a légiközlekedés ökoszisztémáját és rendkívül komoly hatással volt a légiközlekedés értékláncában szereplő valamennyi érdekelt félre. A jelenlegi pandémiás helyzetben nem maga a koronavírus-járvány áll a kríziskommunikáció középpontjában, hanem a járvány során hozott intézkedések, korlátozások, valamint a kialakult helyzet gazdaságra, vállalkozásokra gyakorolt hatása. A légitársaságoknak a válságkezelés során nemcsak belső szervezeti egységeiket, hanem operációs folyamataikat és működési modelljüket is felül kellett vizsgálniuk az életben maradásért. Bár a koronavírus-járvány padlóra küldte a légiközlekedést, megadja a teljes szektornak annak lehetőségét, hogy az évtizedek óta fennálló, megoldatlan problémákra megoldásokat találjon, és változtatásra, reformra késztesse az iparági szereplőket. Biztosra vehető, hogy az elkövetkezendő években átalakulnak az erőviszonyok, felértékelődnek a turisztikai szektor szereplői közötti együttműködések, megerősödnek és csődbe bennek egyes légitársaságok, de hosszú távon mindezek hozzájárulhatnak az iparági reformhoz, amire legtöbben évtizedek óta várnak. 
695 |a kommunikációs módszerek 
695 |a koronavírus-járvány (COVID-19) 
695 |a válságkezelés 
695 |a válságkommunikáció 
695 |a válságmenedzsment 
700 1 |a Farkas Balázs  |e ths 
700 1 |a Harsányi Dr. Dávid  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37588/1/L%C3%A9git%C3%A1rsas%C3%A1gok%20kr%C3%ADziskezel%C3%A9se%20%C3%A9s%20COVID-kommunik%C3%A1ci%C3%B3ja%20a%20koronav%C3%ADrus-j%C3%A1rv%C3%A1ny%20idej%C3%A9n_Pol%C3%A1cska%20Fruzsina.pdf  |z Dokumentum-elérés