Autózási és autójavítási szokások elemzése Magyarországon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tóth János
További közreműködők: Szántó Dr. Szilvia
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Autójavítási szokások
Gépjárműpark
Márkafüggetlen autószerviz hálózatok
Robert Bosch Kft.
Fogyasztói magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/3760
Leíró adatok
Kivonat:A Robert Bosch Kft. sokrétű és szerteágazó tevékenységeire való tekintettel kiemelten fontosak a fogyasztók magatartásáról szóló információk. Munkám során a magyarországi autózási és autójavítási szokások elemzésekor az eddigi piackutatások eredményeire és alapinformációira támaszkodva egészítettem ki és készítettem el a saját primer kutatásomat, melynek eredményeit összesítve elemeztem a dolgozatomban. Nagy hangsúlyt fektettem a versenytársak és a fogyasztói magatartások változásainak elemzéseire, megállapítva ezzel a márkafüggetlen autószerviz hálózatok piacában rejlő potenciálokat. A magyarországi autózási és autójavítási szokásokat a gépjárműpark adatainak és az autósok életstílusának függvényében elemeztem. A dolgozatom az autózással és az autójavítással kapcsolatos fogyasztói szokások alapos feltérképezésére irányult. Kiegészítve a Bosch márkáról alkotott fogyasztói kép feltárásával. Megismerve a válaszadók életstílusát, bemutatva az autószervizek kiválasztásának, mint bizalmi kérdésnek a fő elemeit, mint a megbízhatóságot és a szakértelmet.