A légkondicionáló piacot uraló márkák marketingstratégiájának összehasonlítása

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kovács Tamás
Other Authors: Halek Márton
Szabó Dr. Zoltán
Format: Thesis
Kulcsszavak:légkondicionáló
marketing
marketingmix
marketingstratégia
összehasonlító számvitel
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37602
Description
Abstract:Szakdolgozati kutatásom során, légkondicionálók jelenlegi piaci helyzetét kívánom bemutatni, az elmúlt 10 év piaci változását elemezni, külföldi és a hazai viszonylatban egyaránt. Az általános piaci körképet követően, két piacuraló márkát, a Daikin és a Gree márkát összehasonlítva elemzem. A Daikin a légkondicionáló piacon már a kezdetektől jelen lévő japán márka, míg a Gree a jelenlegi piacon leginkább feltörekvő márkának számít. Kutatásom során részletesen megvizsgálom és összehasonlítom a két márka marketingszemléleteit és megjelenéseit. Továbbá kutatásom során felmérem az általános vevői igényeket is, különös tekintettel a fent felsorolt két márkával való elégedettséget, ismertséget. Kutatásom célja, hogy az általam megfogalmazott hipotézis, miszerint: „A Gree modernebb marketingszemléletének köszönhetően tudta átvenni a piacvezető helyet a Daikin-tól” alátámasztást nyerjen, vagy cáfolásra kerüljön.