A légkondicionáló piacot uraló márkák marketingstratégiájának összehasonlítása
Elmentve itt :
Szerző: | Kovács Tamás |
---|---|
További közreműködők: |
Halek Márton
Szabó Dr. Zoltán |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | légkondicionáló marketing marketingmix marketingstratégia összehasonlító számvitel |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/37602 |
Hasonló tételek
Autóipari márkák marketingstratégiáinak összehasonlítása
: Fábián Gergely
: Fábián Gergely
A magyarországi személygépjármű finanszírozási piacot befolyásoló hatások
: Czifrik Attila
: Czifrik Attila
A magyar lakásingatlan-piacot meghatározó tényezők az elmúlt évek távlatában
: Bokor Kata Veronika
: Bokor Kata Veronika
A Creaton South-East Europe Kft. teljes piacot lefedő online rendszere
: Mojzer Martin
: Mojzer Martin
Egész évben hűtünk-fűtünk, avagy az LG Electronics Magyar Kft lakossági légkondicionáló üzletágának marketing stratégiája
: Kiss Dóra
: Kiss Dóra
Ruházati márkák a metaverzumban
: Kunvári Miklós
: Kunvári Miklós
Cider márkák kommunikációja Magyarországon
: Barta Diána
: Barta Diána
Gyógyszertári kozmetikai márkák marketingkommunikációja
: Biró Boglárka
: Biró Boglárka
Üdítőital márkák márkaismertsége, fogyasztása a fiatalok körében
: Kovács Nikolett
: Kovács Nikolett
A budapesti street food vállalkozások marketingstratégiájának összehasonlítása
: Fabók Zsófia
: Fabók Zsófia
Közösségi média marketing a ruházati márkák piacán
: Kovács Ádám Ferenc
: Kovács Ádám Ferenc
Híres márkák és a sport
: Szabó Rita
: Szabó Rita
Választott vidéki és budapesti színházak marketingstratégiájának összehasonlítása
: Taba Zsolt
: Taba Zsolt
A Nespresso és a Café Frei marketingstratégiájának összehasonlítása
: Drotár Vanessza
: Drotár Vanessza
A márkák szerepe a fiatalok önkifejezésében
: Báti Zsombor
: Báti Zsombor
Kereskedelmi márkák szerepe a Spar Magyarországnál
: Kalmár Bálint
: Kalmár Bálint
Márkák harca - Apple a mobilpiac ellen
: Demeter Ákos Kristóf
: Demeter Ákos Kristóf
Híres magyar pékségek napjainkban- Márkák vizsgálata-
: Kendi Bernadett
: Kendi Bernadett
A kereskedelmi bankok és a Revolut marketingstratégiájának összehasonlítása Magyarországon
: Timmermann Nadin
: Timmermann Nadin
A Starbucks és a belvárosi kézműves kávézók marketingstratégiájának összehasonlítása
: Dobsa Dávid
: Dobsa Dávid
Mérhető a szeretet? Márkák a lovemarks tükrében
: Rásky Dorina
: Rásky Dorina
Márkák, amiket imádunk utálni - avagy a márkakerülésről
: Zana Veronika
: Zana Veronika
Új márkák bevezetése a professzionális fodrászcikkek piacán
: Kiss Nikolett
: Kiss Nikolett
A hazai sportegyesületi márkák és szurkolóik kapcsolata
: Horváth Kristóf
: Horváth Kristóf
Lokális márkák marketingmanagementjének kihívásai multinacionális vállalati környezetben
: Takács Tibor Nimród
: Takács Tibor Nimród
Az à table! és az EasyCheesy marketingstratégiájának az összehasonlítása
: Szabó Fanni
: Szabó Fanni
Professzionális kozmetikai márkák és szolgáltatók marketingtevékenysége a szépségiparban
: Bíró Alexandra
: Bíró Alexandra
A magyar márkák térnyerése és marketingkommunikációja FMCG területen
: Luongo Zsófia
: Luongo Zsófia
Az NBA és az NFL gazdasági működésének és vállalati marketingstratégiájának összehasonlítása
: Dajka Dominik
: Dajka Dominik
A gazdaságostól a prémiumig – avagy a saját márkák térnyerése
: Garancsi Tünde
: Garancsi Tünde
A kereskedelmi márkák térnyerése a táplálék-kiegészítők nemzetközi piacán
: Melts Adrienn
: Melts Adrienn
Az új média stratégiai alkalmazása a haszonjármű márkák marketingkommunikációjában
: Tormássy Attila
: Tormássy Attila
Fogyasztói magatartás és marketing, valamint a márkák vizsgálata a fül- és fejhallgatók piacán.
: Szél Sándor Tamás
: Szél Sándor Tamás
A Stabil-Invest Kft. marketingstratégiájának elemzése
: Kovács Edina
: Kovács Edina
Kápolnásnyék marketingstratégiájának kialakítása
: Radó Dávid László
: Radó Dávid László
Lenovo marketingstratégiájának elemzése
: Bognár Boglárka
: Bognár Boglárka
Ételfutárvállalat marketingstratégiájának kialakítása
: Varga Tünde
: Varga Tünde
Induló szolgáltatás alapú vállalkozás marketingstratégiájának kiépítése
: Kovács Emese
: Kovács Emese
A kozmetikai márkák arculatának pszichológiai hatásvizsgálata a Z generáció vonatkozásában.
: Magyar Ivett
: Magyar Ivett
A Hays Magyarország Kft. marketingstratégiájának elemzése
: Strba Tamás Dániel
: Strba Tamás Dániel
Hasonló tételek
-
Autóipari márkák marketingstratégiáinak összehasonlítása
: Fábián Gergely -
A magyarországi személygépjármű finanszírozási piacot befolyásoló hatások
: Czifrik Attila -
A magyar lakásingatlan-piacot meghatározó tényezők az elmúlt évek távlatában
: Bokor Kata Veronika -
A Creaton South-East Europe Kft. teljes piacot lefedő online rendszere
: Mojzer Martin -
Egész évben hűtünk-fűtünk, avagy az LG Electronics Magyar Kft lakossági légkondicionáló üzletágának marketing stratégiája
: Kiss Dóra