Az e-kereskedelem térhódítása; A digitalizáció hatása az Üzleti modell-, illetve stratégiaalkotásra a L'Oréal Magyarország Kft. tükrében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kovács Balázs Ignác
További közreműködők: Csonka Dr. László
Németh Gergő
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitalizálás - digitalizáció
e-kereskedelem
innováció
L'Oreal Magyarország Kft.
üzleti modellek
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37613
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom témájaként, a gazdaság egyik legdinamikusabban fejlődő ágazatát választottam, amely nem más, mint az E-kereskedelem. Ez jelentheti az online piactéren értékesített árukat szolgáltatásokat, de egy tágabb értelemben véve a cég marketinges tevékenységét, kereskedelmi kapcsolataik megteremtését, illetve kialakítását. A téma kiválasztásánál, nagyon fontosnak tartottam azt, hogy egy olyan területéről végezhessem a kutatásaimat, amelynek fejlődését és ’kivirágzását’ többen végig követhettük, valamint egy olyan folyamat mögé tekinteni, amely már beépült mindennapi életünkbe, talán természetesnek is mondhatjuk létezését. Dolgozatomban kitérek a digitalizáció megjelenésére, fejlődésére, illetve, hogy az ebből adódó innovációkat, hogyan kezelte és fordította saját előnyére a világ vezető szépségipari cégének magyarországi leányvállalata, a L’Oréal Magyarország Kft. Milyen üzleti modell átalakulásokat figyelhettünk meg az utóbbi években, illetve minek köszönhetjük ezeket? Bemutatom, hogy milyen jövőt jósolnak az e-kereskedelemnek, hogy mekkora szerep fog rá hárulni a pandémia után, amelyről elmondhatjuk, hogy nagyban felgyorsította a szükségletet digitális megoldások alkalmazására. Szükségessé tette azok leggyorsabb és legoptimálisabb felhasználását a piaci helyzet lehetséges fenntartása érdekében.