Az e-kereskedelem térhódítása; A digitalizáció hatása az Üzleti modell-, illetve stratégiaalkotásra a L'Oréal Magyarország Kft. tükrében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kovács Balázs Ignác
További közreműködők: Csonka Dr. László
Németh Gergő
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitalizálás - digitalizáció
e-kereskedelem
innováció
L'Oreal Magyarország Kft.
üzleti modellek
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37613

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg37613
005 20210923105500.0
008 210923suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kovács Balázs Ignác 
245 1 3 |a Az e-kereskedelem térhódítása; A digitalizáció hatása az Üzleti modell-, illetve stratégiaalkotásra a L'Oréal Magyarország Kft. tükrében  |c Kovács Balázs Ignác  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom témájaként, a gazdaság egyik legdinamikusabban fejlődő ágazatát választottam, amely nem más, mint az E-kereskedelem. Ez jelentheti az online piactéren értékesített árukat szolgáltatásokat, de egy tágabb értelemben véve a cég marketinges tevékenységét, kereskedelmi kapcsolataik megteremtését, illetve kialakítását. A téma kiválasztásánál, nagyon fontosnak tartottam azt, hogy egy olyan területéről végezhessem a kutatásaimat, amelynek fejlődését és ’kivirágzását’ többen végig követhettük, valamint egy olyan folyamat mögé tekinteni, amely már beépült mindennapi életünkbe, talán természetesnek is mondhatjuk létezését. Dolgozatomban kitérek a digitalizáció megjelenésére, fejlődésére, illetve, hogy az ebből adódó innovációkat, hogyan kezelte és fordította saját előnyére a világ vezető szépségipari cégének magyarországi leányvállalata, a L’Oréal Magyarország Kft. Milyen üzleti modell átalakulásokat figyelhettünk meg az utóbbi években, illetve minek köszönhetjük ezeket? Bemutatom, hogy milyen jövőt jósolnak az e-kereskedelemnek, hogy mekkora szerep fog rá hárulni a pandémia után, amelyről elmondhatjuk, hogy nagyban felgyorsította a szükségletet digitális megoldások alkalmazására. Szükségessé tette azok leggyorsabb és legoptimálisabb felhasználását a piaci helyzet lehetséges fenntartása érdekében. 
695 |a digitalizálás - digitalizáció 
695 |a e-kereskedelem 
695 |a innováció 
695 |a L'Oreal Magyarország Kft. 
695 |a üzleti modellek 
700 1 |a Csonka Dr. László  |e ths 
700 1 |a Németh Gergő  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37613/1/Kov%C3%A1cs%20Bal%C3%A1zs%20Ign%C3%A1c%20Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés