A koronavírus befolyása a napi- és hetilapok eladására, hatása a tartalomfogyasztókra
Saved in:
Main Author: | Kollát Jennifer |
---|---|
Other Authors: |
Szabóné Nagy Judit
Zelena Dr. András |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | hetilapok koronavírus-járvány (COVID-19) napilapok tartalomfogyasztók újságírás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/37615 |
Similar Items
Temetni kell-e a nyomtatott sajtót? A Heti Válasz helyzete a közéleti, gazdasági napi- és hetilapok piacán
: Lőrincz Mária Magdolna
Published: (2014)
: Lőrincz Mária Magdolna
Published: (2014)
Női hetilapok piacának elemzése, különös tekintettel a Meglepetés magazinra
: Hajdú Rita
Published: (2007)
: Hajdú Rita
Published: (2007)
Napi fogyasztási cikkek e-kereskedelme a koronavírus megjelenése utáni években
: Kormos Kristóf András
: Kormos Kristóf András
Napi beszerzések egy ötcsillagos szállodában
: Lövei Vivien
: Lövei Vivien
Lakásszövetkezeti napi munkát támogató szoftver tervezése
: Dióssy István
: Dióssy István
Egy hamburgerező napi operatív folyamatai és működési struktúrája
: Nagy Attila
: Nagy Attila
Kávéházak kínálata a kezdetektől a mai napi újhullámos kávézókig
: Kreisz Ágnes Andrea
: Kreisz Ágnes Andrea
A dohányzási szokások vizsgálata és szerepe a minden napi életben
: Harangozó Vivien Gabriella
: Harangozó Vivien Gabriella
GE Hungary Kft napi ciklikus leltározási folyamatainak elemzése és auditálása
: Csoma Bianka
: Csoma Bianka
Rám nem hatnak a reklámok!(?) - Avagy a szépségipar kommunikációja, annak befolyása és a koronavírus okozta változások
: Szabó Brigitta
: Szabó Brigitta
A Magyar Képesítési Keretrendszer deskriptorainak alkalmazási lehetőségei a szaktanárok napi gyakorlatában
: Palencsárné Kasza Marianna
: Palencsárné Kasza Marianna
Shopper & Customer marketing eszközök vizsgálata napjainkban a napi fogyasztási cikkek szektorban
: Halácsy Márton
: Halácsy Márton
Mentális zavarok befolyása a munkahelyi beilleszkedésnél
: Kovács Krisztina Vilma
: Kovács Krisztina Vilma
Televíziós reklámok befolyása a fogyasztói döntésekre
: Lukács Ivett
: Lukács Ivett
Az influenszerek befolyása a Z generációra
: Zajácz Eszter Dorka
: Zajácz Eszter Dorka
Az influencerek befolyása a fogyasztói magatartásra
: Pirzsók Dorina
: Pirzsók Dorina
Az online marketingstratégia befolyása a fogyasztóra
: Tordy Virág Zsófia
: Tordy Virág Zsófia
Multi-Motor és Bringa Kft. ügyfélkapcsolati rendszere, kommunikációs stratégiája, napi szintű gyakorlata
: Hegyes Balázs
: Hegyes Balázs
Nevelés és oktatás befolyása a fiatalok kultúrafogyasztására
: Veres Petra
: Veres Petra
A Vegán közösség befolyása a fogyasztói döntéshozatalra
: Kiss Dávid
: Kiss Dávid
Egy kis- és középvállalkozás életútja a faktoring vállalkozásban a nulladik fázistól a napi kapcsolattartásig
: Oláh Klaudia Bernadett
: Oláh Klaudia Bernadett
Az OTA-k befolyása a budapesti szállodapiacon
: Deák Lilla Anna
: Deák Lilla Anna
A különböző tényezők befolyása a fogyasztói magatartás alakulására
: Bende Boglárka
: Bende Boglárka
A környezeti problémák és a környezetvédelem befolyása a hétköznapokra
: Antók Dorina
: Antók Dorina
Az influencerek befolyása a Z generáció fogyasztói magatartására
: Sisler Dorina
: Sisler Dorina
A YouTuberek befolyása az Y és Z generációra
: Kónya Nikolett
: Kónya Nikolett
Pénzügyi szolgáltatók marketing tevékenysége és annak befolyása a fogyasztókra
: Motika Fanni Enikő
: Motika Fanni Enikő
Az online marketing jelentősége és a mesterséges intelligencia befolyása
: Papp Gréti
: Papp Gréti
A munkakörnyezet és a kompenzáció befolyása a munkaerőmegtartásra nagyvállalati környezetben
: Bujdosó Boglárka
: Bujdosó Boglárka
Az illegális drogkereskedelem transznacionális hálózatai. A drogkartellek politikai befolyása
: Pázmándi Márk
: Pázmándi Márk
A koronavírus hatása a vendéglátóiparra
: Szabados Vince
: Szabados Vince
Dél-korea nemzeti kultúrájának befolyása a marketingkommunikációra, valamint a BTS-el való kollaboráció hatása
: Vigh Zsófia
: Vigh Zsófia
Koronavírus hatása a digitális értékesítésre
: Kiss Elizabet Virág
: Kiss Elizabet Virág
A koronavírus hatása az árufuvarozásra
: Magyar Richárd
: Magyar Richárd
Rendezvényszervezés és online eszközök elterjedése és befolyása az offline kommunikációra
: Szigeti Tamara
: Szigeti Tamara
Greta Thuberg befolyása a világpolitikára magyar hallgatói vélemények feltárásán keresztül
: Pogácsás Péter
: Pogácsás Péter
Amerikai Egyesült Államok fegyverviselés, fegyvertartás gazdasági és társadalmi hatásai, befolyása
: Szabadi Ábel Márk
: Szabadi Ábel Márk
Az erős kapcsolatok befolyása az egyénre és a társas kapcsolatok vizsgálata
: Széll Enikő
: Széll Enikő
A koronavírus hatása a magyar élelmiszerexportra
: Zsankó Dávid
: Zsankó Dávid
A koronavírus hatása a szállodai értékesítésre
: Borka Zsófia Zsuzsanna
: Borka Zsófia Zsuzsanna
Similar Items
-
Temetni kell-e a nyomtatott sajtót? A Heti Válasz helyzete a közéleti, gazdasági napi- és hetilapok piacán
: Lőrincz Mária Magdolna
Published: (2014) -
Női hetilapok piacának elemzése, különös tekintettel a Meglepetés magazinra
: Hajdú Rita
Published: (2007) -
Napi fogyasztási cikkek e-kereskedelme a koronavírus megjelenése utáni években
: Kormos Kristóf András -
Napi beszerzések egy ötcsillagos szállodában
: Lövei Vivien -
Lakásszövetkezeti napi munkát támogató szoftver tervezése
: Dióssy István