Az adat szerepe az online marketing piacon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Jászberényi-Szurok Rebeka
További közreműködők: Gyene Dr. Pál István
Harsányi Dr. Dávid
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:adatbiztonság
adatgyűjtés
adatok
digitális média
GDPR (General Data Protection Regulation)
online marketing
reklámkampány
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37617

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg37617
005 20210923105507.0
008 210923suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Jászberényi-Szurok Rebeka 
245 1 3 |a Az adat szerepe az online marketing piacon  |c Jászberényi-Szurok Rebeka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom célja körül járni az adott témát, miszerint napjainkban az online marketing világában a legfontosabb ütőkártya az adat, mégpedig a felhasználókról szerzett adat. Ez alapján tudunk megfelelően célozni egy-egy hirdetést, felmérni annak sikerét, elemezni, valamint elszámolni is. Az uralja a piacot, aki a legtöbb adattal rendelkezik fogyasztóiról és aki ezt jól tudja használni. Kérdés azonban felhasználói oldalról, mi éri meg nekünk? Megéri-e az adatainkkal fizetni? Tudjuk-e valójában mire használják fel adatainkat? Az is lehet, hogy mégsem minden egyszerű „adathalászat”? 
695 |a adatbiztonság 
695 |a adatgyűjtés 
695 |a adatok 
695 |a digitális média 
695 |a GDPR (General Data Protection Regulation) 
695 |a online marketing 
695 |a reklámkampány 
700 1 |a Gyene Dr. Pál István  |e ths 
700 1 |a Harsányi Dr. Dávid  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37617/1/Az%20adat%20szerepe%20az%20online%20marketing%20piacon_JSZR.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37617/2/Bizalmas.pdf  |z Dokumentum-elérés