Újszerű marketingkommunikációs megoldások az üzleti életben - a gazdaságban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mucsi Balázs
További közreműködők: Katz György
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális transzformáció
influencer
marketingkommunikáció
mesterséges intelligencia
szingularitás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37619
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatom tárgyának kiválasztásában kiemelt szerepet játszott, hogy számomra egy érdekes téma legyen, illetve a megfelelő szekunder források keresése se okozzon nagy bonyodalmat. Éppen ezért a téma az online marketing köré épül, amiben ismertetni szeretném a technológiai fejlődés nyomán létrejött online marketingkommunikációs megoldásokat. Célom, hogy megértsem és feltárjam az effajta megoldások mögötti szemléletmódokat, ösztönözzem azokat a vállalkozókat, akik eddig vonakodtak az online történő marketing tevékenységtől.  A dolgozat első fejezetében részletezem a marketing fejlődés 4 korszakát, majd bemutatom az eddigi marketingkommunikációs megoldásokat és feltárom azokat az okokat amelyek közrejátszottak a marketingkommunikáció változásában. Ezt követően a dolgozat fő fejezetében részletesen gyakorlati példát is hozva ismertetem az online marketing leggyakrabban használt megoldásait. A fejezet végén pedig szót ejtek arról is, mire számíthatunk a jövőt illetően. Végezetül a dolgozat utolsó fejezetében kifejtem a pozitív és negatív kritikus pontokat, majd megoldási javaslatot teszek.