Az online marketing hatása a kisgyermekekre

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Repei Júlia
További közreműködők: Oravecz Titanilla Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:ábrák
kisgyermek
marketing
média
online
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37622

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg37622
005 20210923105515.0
008 210923suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Repei Júlia 
245 1 3 |a Az online marketing hatása a kisgyermekekre  |c Repei Júlia  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatom célja hogy feltérképezzem a reklámok és médiaeszközök valamint a média hatását a kisgyermekekre. Azért ezt választottam dolgozatom témájaként, mert mindig is érdekesnek tartottam a kisgyermekek fejlődését és a média nagy hatással van a kisgyermekek fejlődésére. Mivel a családomban nagyon sok a kisgyermek ezért is foglalkoztat ez a téma. Éveken  keresztül én azon az elhatározáson voltam, hogy óvónő szeretnék lenni, gyermekekkel szeretnék foglalkozni. Ez az évek alatt megváltozott, de a gyermekek fejlődése iránti érdeklődésem megmaradt. Amely gyermekek felügyeletében voltam már más gyerekkorban nőnek fel, mint amiben akár a korombeli fiatalok. Legtöbbször ismerősök, családtagok gyermekein vettem észre a média hatását és kutató munkába kezdtem. Úgy gondolom,hogy a mai világban már természetes hogy tévé internet vagy más digitális eszköz legyen egy háztartásban, és ezért is gondolom azt hogy nem biztos hogy ez a jó irányba viszi a gyermekek fejlődését. Kérdéseim megfogalmazódtak bennem és ezekre keresem a választ. A szülő/gondviselő hány éves kortól engedi/ engedte hogy gyermeke televíziót nézzen? Mennyi időt tölt a gyermek a televízió nézéssel naponta? A válaszadó szerint hogyan hatnak a reklámok a gyermekekre? Szülő/gondviselő engedi hogy bármely média eszközön játsszon? Ha igen akkor naponta mennyi időt? Szülő/gondviselő fizetett már elő online játékra? Hány éves kortól engedi hogy a gyermek online játsszon? Dolgozatomban ezekre a kérdésre keresem és támasztom alá a választ. 
695 |a ábrák 
695 |a kisgyermek 
695 |a marketing 
695 |a média 
695 |a online 
700 1 |a Oravecz Titanilla Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37622/1/z%C3%A1r%C3%B3dolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés