Az online marketing alapjai és az online kampánymenedzsment

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Jakab Szilárd
További közreműködők: Harsányi Dr. Dávid
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális marketing
google ads
hirdetések
hírlevél
Kampánymenedzsment
keresőmarketing
online marketing
online reklám
reklámok
SEO
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37632

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg37632
005 20210923105538.0
008 210923suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Jakab Szilárd 
245 1 3 |a Az online marketing alapjai és az online kampánymenedzsment  |c Jakab Szilárd  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatomban a szakirodalom és a kutatás segítségével próbáltam alátámasztani az online marketing fontosságát és hasznosságát. Mindemellett igyekeztem az alapokat is tisztázni, melyekből lehet következtetni arra, hogy miként érdemes elkezdeni egy online marketing kampányt sikeresen. Azért ezt a témát választottam, mert ez áll a legközelebb a szívemhez és ahhoz a munkakörhöz, amit a szakmai gyakorlati munkahelyen dolgoztam. Úgy gondolom, hogy a kezdő karrieremhez ez egy tökéletes kiindulási pontot biztosít. Javaslattételemben sikerült a kutatásom eredményére támaszkodva egy olyan útmutatást írni, amellyel a digitális marketing világában sikeresen vagy sikeresebben lehet érévnyesülni. A beérkezett válaszok segítettek rávilágítani arra, hogy mennyire előnytelenek az agresszív hirdetések használata, mivel az emberek sokkal szívesebben fordítanak figyelmet a másik személyre, mint egy reklámra vagy hirdetésre. A facebook-on terjesztett kérdőívemben előszőr a demográfiai kérdések voltak előtérben majd pedig megjelentek olyan kérdések is, mint például: mi az Ön foglalkozása, milyen eszközökkel rendelkezik és mennyi időt tölt el naponta a közösségi média platformjain, majd pedig olyan kérdésekkel is találkoztak a kitöltők, amelyek kifejezetten az online reklámokra és hirdetésekre fókuszáltak, illetve részletesebben is érintették a témát. 
695 |a digitális marketing 
695 |a google ads 
695 |a hirdetések 
695 |a hírlevél 
695 |a Kampánymenedzsment 
695 |a keresőmarketing 
695 |a online marketing 
695 |a online reklám 
695 |a reklámok 
695 |a SEO 
700 1 |a Harsányi Dr. Dávid  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37632/1/Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat%202021.%20BGE%2C%20kereskedelem%20%C3%A9s%20marketing.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37632/2/nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-2020%20%281%29.pdf  |z Dokumentum-elérés