A Rossmann Magyarország ügyfélkapcsolati menedzsmentje az online értékesítés terén

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tancsik Dóra
További közreműködők: Kovács Dr. Ildikó
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:e-kereskedelem
közösségi média
marketingkommunikáció
online értékesítés
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37639
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom célja, hogy a választott vállalat marketing, valamint értékesítési tevékenységét részletesebben megismerjem. A cég alapvető működésén túlmenően az online értékesítés folyamatába, annak a mostani helyzethez való alkalmazkodásába is szeretnék mélyreható belátást nyerni. Továbbá teljes körű kutatást szeretnék végezni a vírushelyzet hatására megnőtt online rendelések és az ügyfélszolgálat hatékony működésének összefüggéséről. Mindemellett elemezni kívánom az internet népszerűségének és a vállalat online kommunikációjának egymásra gyakorolt hatását, azok együttes fejlődését. Mint leendő marketinges, elengedhetetlennek tartom, hogy egy számomra kedvelt vállalatot/ márkát, nem csak mint törzsvásárló kell lássak, hanem szakmai szemmel is, minden elfogultság nélkül kell megvizsgálnom és vélekednem róla.