A Rossmann Magyarország ügyfélkapcsolati menedzsmentje az online értékesítés terén
Elmentve itt :
Szerző: | Tancsik Dóra |
---|---|
További közreműködők: | Kovács Dr. Ildikó |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | e-kereskedelem közösségi média marketingkommunikáció online értékesítés online marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/37639 |
Hasonló tételek
A H&M ügyfélkapcsolati menedzsmentje és értékesítési stratégiája
: Farkas Alexandra Bianka
: Farkas Alexandra Bianka
Élelmiszer értékesítés stratégiai menedzsmentje
: Sárkány Anna
: Sárkány Anna
Rossmann Magyarország online marketing tevékenysége és a Rossmanó babaprogram bemutatása
: Bálint Enikő Anna
: Bálint Enikő Anna
Rossmann Magyarország marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása és elemzése
: Osváth Eszter
: Osváth Eszter
ROSSMANN MAGYARORSZÁG KERESKEDELMI KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓS TEVÉKENYSÉGÉNEK BEMUTATÁSA - ONLINE MARKETING
: Kottner Károly
: Kottner Károly
Digitalizáció a rendelésfeldolgozásban a Rossmann Magyarország Kft-nél
: Szebeni Brigitta
: Szebeni Brigitta
A ROSSMANN MAGYARORSZÁG KFT. MARKETINGSTRATÉGIÁJA KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A LOJALITÁS PROGRAMOKRA
: Legény Evelin
: Legény Evelin
A Tízpróba Magyarország KFT. Ügyfélkapcsolati Menedzsmentjének elemző bemutatása.
: Ecsedi-Papp Ádám
: Ecsedi-Papp Ádám
Ügyfélkapcsolati menedzsment a Wolt Magyarország Kft. példáján keresztül
: Bodrogi Bianka
: Bodrogi Bianka
A dm és Rossmann kereskedelmi tevékenységének összehasonlítása
: Palásthy Réka
: Palásthy Réka
A Rossmann Fresh & Crazy kampány hatékonyságának elemzése
: Tomor Dániel
: Tomor Dániel
Ügyfélkapcsolati kommunikáció a Rendőrségnél
: Fónyad-Hoffer Renáta
: Fónyad-Hoffer Renáta
A China Telecom Ügyfélkapcsolati tevékenysége
: Farkas Csaba Máté
Megjelent: (2019)
: Farkas Csaba Máté
Megjelent: (2019)
Ügyfél elégedettség növelése IT alkalmazásokkal logisztikai vállalatnál online ügyfélkapcsolati rendszereken keresztül
: Raszler Mária Magdolna
: Raszler Mária Magdolna
Egy víziközmű társulat ügyfélkapcsolati kommunikációja
: Vidéki Szilvia
: Vidéki Szilvia
Paradigmaváltás a marketingkommunikáció terén
: Buday Gábor Tamás
: Buday Gábor Tamás
Az ALD Automotive Hungary ügyfélkapcsolati menedzsmentjének rendszere
: Mathes Krisztián
: Mathes Krisztián
Dübörgés hazánkban a drogéria szektor élén. – Hogyan, miért és kinek? A Rossmann Magyarország dinamikus marketingstratégiájának elemzése
: Onhausz Nikolett
: Onhausz Nikolett
Hatékonyságnövelés a készletezés terén a Xerox Magyarország Kft. budapesti Platform esetében
: Pintér Barbara
Megjelent: (2014)
: Pintér Barbara
Megjelent: (2014)
A sikeres online értékesítés nyomában
: Sebestyén Orsolya
: Sebestyén Orsolya
Online értékesítés a szállodai világban
: Tóth Attila Kristóf
: Tóth Attila Kristóf
A dermokozmetikumok online értékesítésének térnyerése a COVID19 járvány és a digitalizáció következtében a Dermedic Hungary példáján keresztül
: Tancsik Dóra
: Tancsik Dóra
Online értékesítés szerepe a magyar utazási irodák piacán
: Lukács Dóra
: Lukács Dóra
Szervezeti innováció menedzsmentje
: Palásti-Gallai Renáta
: Palásti-Gallai Renáta
Online fogyasztói szokások elemzése az alvást elősegítő készítmények terén a Nottevit példáján keresztül
: Baksa Bianka Barbara
: Baksa Bianka Barbara
Ügyfélkapcsolati rendszer bemutatása, kihívásai a Coolbridge Kft-nél
: Szabó Daniella
: Szabó Daniella
A Lidl Magyarország Bt. értékesítési csatornájának bemutatása és az online értékesítés lehetőségének vizsgálata
: Bokorné Rauscher Julianna
: Bokorné Rauscher Julianna
Az online értékesítés térnyerése a koronavírus idején
: Forró Viktória
: Forró Viktória
Egy adott vállalat ügyfélkapcsolati rendszere és kommunikációs stratégiája
: Hantal Zoltán Zalán
: Hantal Zoltán Zalán
A CONSOL-TRADE Kft stratégiai menedzsmentje
: Bandzsal Dóra
: Bandzsal Dóra
Online és offline értékesítés a könyvpiacon
: Oroszvári Ádám
: Oroszvári Ádám
Termékbevezetési és beszerzési folyamatok menedzsmentje a Hauser Magyarország Kft.-nél
: Kulcsár Dorottya Csilla
: Kulcsár Dorottya Csilla
Az ügyfélkapcsolati osztály jelentősége és a vevő- kiszolgálási színvonal fejlesztése a Grundfos Magyarország Gyártó Kft. -nél
: Éliás Kinga
: Éliás Kinga
Az ügyfélkapcsolati menedzsment szerepe a hazai bankszektorban a magánszemélyek körében
: Romhányi Zita
: Romhányi Zita
Értékesítés disztribúció útján Müller Drogéria Magyarország Bt. példája
: Ladocsi Dóra
: Ladocsi Dóra
A digitalizáció hatása a kiskereskedelmi szektor ügyfélkapcsolati-menedzsment módszereire
: Wittmann Marcell Attila
: Wittmann Marcell Attila
A vállalat ügyfélkapcsolati rendszerének bemutatása a lakosság ügyfélkapcsolatának segítségével
: Dróth Zoé
: Dróth Zoé
A FUVARSZERVEZÉS DILEMMÁI A KÖZÚTI ÁRUFUVAROZÁS TERÉN
: Fichó Fruzsina
: Fichó Fruzsina
A fuvarszervezés dilemmái a közúti fuvarozás terén
: Fogarasi Attila
: Fogarasi Attila
Tungsram ellátási láncának menedzsmentje
: Egri Péter
: Egri Péter
Hasonló tételek
-
A H&M ügyfélkapcsolati menedzsmentje és értékesítési stratégiája
: Farkas Alexandra Bianka -
Élelmiszer értékesítés stratégiai menedzsmentje
: Sárkány Anna -
Rossmann Magyarország online marketing tevékenysége és a Rossmanó babaprogram bemutatása
: Bálint Enikő Anna -
Rossmann Magyarország marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása és elemzése
: Osváth Eszter -
ROSSMANN MAGYARORSZÁG KERESKEDELMI KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓS TEVÉKENYSÉGÉNEK BEMUTATÁSA - ONLINE MARKETING
: Kottner Károly