A LeasePlan Hungária Zrt marketingtevékenysége

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sipos Bernadett
További közreműködők: Szabó Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:autókereskedelem
flottakezelés
marketingtevékenység
operatív lízing
vállalkozás bemutatása
zöld marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37645

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg37645
005 20210923105602.0
008 210923suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Sipos Bernadett 
245 1 2 |a A LeasePlan Hungária Zrt marketingtevékenysége  |c Sipos Bernadett  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A LeasePlan Hungária Zrt. marketingtevékenysége Sipos Bernadett Budapesti Gazdasági Egyetem Absztrakt Kutatásom során egy magyarországi vezető flottakezelő vállalkozást mutattam be. Dolgozatomban a LeasePlan Hungária Zrt., elemzését és marketingtevékenységének ismertetését választottam. Fontos volt számomra, hogy személyes tapasztalatok által is alá tudjam támasztani az elméletemet. A cég alkalmazottjaként ugyanis a megfelelő szekunder információk birtokába juthattam. A vállalkozás a flottakezelők piacát tekintve vezető szerepet tölt be. A versenytársak számát és flottaméretét tekintve pedig a keresleti oldalon is van igény a cégek által nyújtott szolgáltatásokra. Ebből kifolyólag a marketingtevékenység a cég életében is elsődleges szempont. Dolgozatomban a vizsgálatot a marketingmix elmélete alapján készítettem el, amelyből az a konzekvencia vonható le, hogy a vállalkozás számára fontos a cég népszerűsítése meglévő és új ügyfelek részére egyaránt és a vállalkozás kommunikációja a vevőkkel is aktív. Mi sem bizonyítja jobban, mint a különféle céges rendezvények. Ezt követően a vállalkozás stratégiai vizsgálatát elemeztem a Porter-féle öt tényezős modell elmélete alapján. Amelynek eredményeképp kijelenthető, hogy nagy a potenciál a magyarországi flottapiacot tekintve, azonban nem könnyű felvenni a versenyt a piacon jelen levő cégekkel szemben. Másodsorban a termék, amit maga a flottaszolgáltató biztosít, a gépkocsi elérése többféleképpen is elérhető. Saját tulajdonlás által, illetve különböző autómegosztó cégek által is, amely egyszerűbb megoldást biztosít hiszen operatív lízingen keresztül magánszemélyek nem szerződhetnek egyik vállalkozással sem. Ezen felül a vállalkozás vizsgálatát SWOT-elemzés alapján is részleteztem.             Összességében a LeasePlan sikeresen alkalmazza a marketingmix elemeit, megfelelő kommunikációs tevékenységet alkalmaz ügyfelei részére. és emellett a hosszú távú elköteleződések híve. Azonban nehéz felvenni a versenyt a piaci szereplőkkel szemben a jelen lévő versenytársak miatt. 
695 |a autókereskedelem 
695 |a flottakezelés 
695 |a marketingtevékenység 
695 |a operatív lízing 
695 |a vállalkozás bemutatása 
695 |a zöld marketing 
700 1 |a Szabó Dr. Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37645/1/H8Q0IE-Sipos%20Bernadett_Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat_LeasePlan%20Hung%C3%A1ria%20Zrt.%20marketingtev%C3%A9kenys%C3%A9ge_2021.pdf  |z Dokumentum-elérés