A funkcionális müzliszeletek fogyasztói megítélése a budapesti 18-30 év közötti fiatalok körében
Saved in:
| Main Author: | Szikszai Edina |
|---|---|
| Other Authors: |
Kovács Dr. Ildikó
Márton Lászlóné |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | egészség fogyasztói megítélés Funkcionális élemiszer müzliszelet piackutatás |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/37647 |
Similar Items
A kapunyitási pánik vizsgálata 18-30 évesek körében
: Hegedős Kiara
: Hegedős Kiara
Energiaitalok és Izotóniás Italok Fogyasztói Szokásainak Vizsgálata 18 és 30 Évesek Körében
: Sipos Endre
: Sipos Endre
A hazai fiatalok (18-30 év közöttiek) fesztivál látogatási szokásai, keresleti igényeinek bemutatása és elemzése
: Rózsa Rebeka
: Rózsa Rebeka
A közösségi médiában közzétett vizuális tartalmak hatása a turisztikai fogyasztói döntéshozatalra a 18-25 év közötti fiatalok körében
: Szakállas Boglárka
: Szakállas Boglárka
A sörfogyasztási szokások változásának felmérése Magyarországon, a 18-30 éves lakosság körében
: Kiss Tamás Bálint
: Kiss Tamás Bálint
Életstílusjegyek a 18-24 éves fiatalok körében
: Pálmai Bence
: Pálmai Bence
A fiatalok megtakarítási szokásai és pénzügyi tudatossága-Milyen pénzügyi döntéseket hoznak a 18-30 évesek?
: Török Hanna Krisztina
: Török Hanna Krisztina
A digitális pénzügyi szolgáltatások hatása a 18-25 év közötti fiatalok pénzügyi szokásaira
: Hajnal Olivér
: Hajnal Olivér
Az egészségtudatosság, az egészséges életmód szerepe, mértéke a 18-30 évesek fogyasztói magatartásában
: Nguyen Thi Mini
: Nguyen Thi Mini
A 30 év alatti vállalkozó fiatalok lehetőségeinek vizsgálata és elemzése
: Giesz Bence Gábor
: Giesz Bence Gábor
A Zwack Unicum Szilva likőr fogyasztói, vásárlási szokásainak vizsgálata a 25-30 éves fiatalok körében
: Böröcz Norbert
: Böröcz Norbert
Funkcionális kontrolling hazai alkalmazása a vállalkozások körében
: Kulcsár Tímea
: Kulcsár Tímea
Fogyasztói preferenciák vizsgálata a funkcionális élelmiszerek piacán
: Oszlánszki Zsófia
: Oszlánszki Zsófia
Investigating social media influence during Covid19 on the spending habits of fashion products by young generations (18-30)
: Borbély Alíz
: Borbély Alíz
Családtámogatási programok hatása a 18-40 év közötti felnőttek ingatlanvásárlási lehetőségeire Magyarországon
: Oroszi Zsigmond Boldizsár
: Oroszi Zsigmond Boldizsár
Budapest gyógy- és élményfürdői látogatottságának, imázsának, szolgáltatásainak és ismertségének elemzése és összehasonlítása a 18-30 éves korosztály körében (Széchenyi fürdő és Aquaworld)
: Albert Nikolett
: Albert Nikolett
A Hervis megítélésének és image-ának vizsgálata a 20-25 év közötti fiatalok körében
: Berecz Annamária
: Berecz Annamária
A funkcionális élelmiszerek imázsvizsgálata
: Kanik Dorina
: Kanik Dorina
Miért választják a Budapesten tanuló 18–25 év közötti egyetemisták az autómegosztó szolgáltatásokat?
: Kecskeméti Marcell
: Kecskeméti Marcell
Digitális transzformáció számviteli funkcionális területen
: Horváth Márk István
: Horváth Márk István
A magyar gasztronómia vonzereje a külföldi fiatalok (18-35 évesek) szerint
: Patai Tímea Margit
: Patai Tímea Margit
A Bosch munkáltatói márkájának megítélése a budapesti állásbörzék látogatói körében
: Novák Zita Lilla
: Novák Zita Lilla
A funkcionális struktúra jelentősége a transzferárazásban
: Garas László
: Garas László
Kína gazdasága és a különleges gazdasági övezetek szerepe az elmúlt 30 évben30 évben
: Lencsés Ádám
: Lencsés Ádám
A magyar és a holland online vásárlási szokások és attitűdök összehasonlítása, a 20 és 30 év közöttiek körében
: Oprável Petra
: Oprável Petra
Az egészséges táplálkozás a 25-35 év közötti nők körében
: Borbély Anita
: Borbély Anita
Az édesítőszerek fogyasztási szokásai a 18 és 35 éves korosztály körében
: Szabó Lídia
: Szabó Lídia
Új, tojásfehérje-alapú funkcionális élelmiszer előállító üzem telepítése
: Bereczki Attila Gergely
: Bereczki Attila Gergely
PRIME FUNCTIONAL Funkcionális edzőterem piaci létesítése és bevezetése
: Németh András
: Németh András
Kreatív turizmus a fiatalok körében
: Jámbor Nikoletta
: Jámbor Nikoletta
Pénzügyi tudatosság a fiatalok körében.
: Budai Gvendolin
: Budai Gvendolin
Fogyasztói magatartás vizsgálata az arcápolási termékek piacán a 20 és 35 év közötti magyar nők körében
: Ládi Judit
: Ládi Judit
A 20 és 35 év közötti fiatalok megtakarítási hajlandósága hazánkban 2017 és 2022 között
: Treplán Liza
: Treplán Liza
A funkcionális lisztkeverékek marketingstratégiája a Szafi Products Kft. példáján.
: Koncz Krisztina
: Koncz Krisztina
A Career Moves - Karrierlépések c. alternatív funkcionális tantárgy bemutatása
: Szilágyi Anikó
Published: (2008)
: Szilágyi Anikó
Published: (2008)
Motiváció 3.0 - A pedagógusi életpálya és a motiváció
: Gedei-Hajas Borbála
: Gedei-Hajas Borbála
Budapesti 20 és 40 év közötti lakosság környezetbarát termékek vásárlási szokásainak elemzése
: Mészáros Martin
: Mészáros Martin
A 21. század digitális világa és a funkcionális analfabetizmus jelensége
: Csernai Mariann
: Csernai Mariann
A gyógyúszás hatása funkcionális gerinc elváltozásos és asztmás iskolások szorongására
: Lőkös Dániel
Published: (2012)
: Lőkös Dániel
Published: (2012)
A Costa Coffee fogyasztói megítélése.
: Nagy Zalán
: Nagy Zalán
Similar Items
-
A kapunyitási pánik vizsgálata 18-30 évesek körében
: Hegedős Kiara -
Energiaitalok és Izotóniás Italok Fogyasztói Szokásainak Vizsgálata 18 és 30 Évesek Körében
: Sipos Endre -
A hazai fiatalok (18-30 év közöttiek) fesztivál látogatási szokásai, keresleti igényeinek bemutatása és elemzése
: Rózsa Rebeka -
A közösségi médiában közzétett vizuális tartalmak hatása a turisztikai fogyasztói döntéshozatalra a 18-25 év közötti fiatalok körében
: Szakállas Boglárka -
A sörfogyasztási szokások változásának felmérése Magyarországon, a 18-30 éves lakosság körében
: Kiss Tamás Bálint