A sport marketing értéke, különös tekintettel a Tottenham Hotspur marketingtevékenységére és terjeszkedésére.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Láng dr. Bálint Gergő
További közreműködők: Eszes Dr. István
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketing
marketingkutatás
marketingterv
online marketing
sportgazdaságtan
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37701
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom témamegjelölése során egy olyan közgazdasági szakterület megvizsgálását tűztem ki célul, amelyet a többi részterület viszonylatában számottevően kevesebb szakmai cikk, tanulmány, egyetemi kurzus vesz górcső alá. Más hallgatók korábbi évek során feldolgozott szakdolgozati témáinak áttekintése során az fogalmazódott meg bennem, hogy sportgazdasági természetű kérdéskörök kevésbé képezték a slágertémák körét, és azt láttam, hogy ilyen jellegű ismereti anyag feldolgozása, illetve kutatások elkészítése által akár új dimenziókról is szó eshet jelen dolgozatban. Ennek folyamán olyan részterületek nyomvonalán kívántam haladni, melyeknek elemzésével mind a sportközgazdaságtan és sportmarketing mint tudományág bemutatásáról, mind azok gyakorlati példán keresztül szemléltetett működéséről átfogó képet lehet adni.