A digitalizáció és a közösségi média szerepe a vállalatok életében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kováts Patrícia
További közreműködők: Oravecz Titanilla Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:B2B marketing
digitalizáció
internet
közösségi média
marketing stratégia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37710

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg37710
005 20210923105809.0
008 210923suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kováts Patrícia 
245 1 2 |a A digitalizáció és a közösségi média szerepe a vállalatok életében  |c Kováts Patrícia  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom célja a vállalatok digitális jelenlétének vizsgálata. Arra keresem a választ, hogy az internet megjelenése, ezáltal a digitális marketing és közösségi média kialakulása hogyan változtatta meg a világot és a vállalatok életét. Ezen belül három témára koncentrálok. Egyrészt, hogy milyen marketingkommunikációs eszközök vannak és ezeket hogyan alkalmazzák a vállalkozások. Másrészt, a közösségi médiát, mint médiumot, hogyan használják a cégek hirdetési felületként. Harmadrészt a B2B, azaz business to business marketing működéséről esik szó. A fő témákon kívül még szó esik dolgozatomban a digitalizáció és ezáltal az internet megjelenésétől napjainkig végbemenő változásokról, marketing metrikákról, a közösségi média integrálásáról a vállalati folyamatokba, a közösségi média felhasználóiról B2B kontextusba és legutolsó sorban a marketing tevékenységek hatásáról a tartalom létrehozásában. 
695 |a B2B marketing 
695 |a digitalizáció 
695 |a internet 
695 |a közösségi média 
695 |a marketing stratégia 
700 1 |a Oravecz Titanilla Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37710/1/SZAKDOLGOZAT.pdf  |z Dokumentum-elérés