Az AVALON Car(e) Services Kft. folyamatainak fejlesztése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lakatos Bence István
További közreműködők: Nagy Vendel
Renner Péter
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:ábrák
folyamatfejlesztés
kutatás
lean alapelvek
optimalizálás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37713

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg37713
005 20210923105814.0
008 210923suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Lakatos Bence István 
245 1 3 |a Az AVALON Car(e) Services Kft. folyamatainak fejlesztése  |c Lakatos Bence István  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban egy autókölcsönzéssel is foglalkozó vállalat, az Avalon Car(e) Services Kft. egyik főtevékenységét, az autókölcsönzési folyamatot vizsgáltam, tettem javaslatokat fejlesztésére a lean filozófiát szem előtt tartva. Általánosságban elmondható az, hogy a XXI. századi Európában a szolgáltató szektorban nagyságrendileg minden területen túltelítettség a jellemző, az emberek rengeteg különféle vállalat szolgáltatásai közül válogathatnak, akár kisvállalkozásról, akár nagy, multinacionális cégről legyen szó. A sikeresség kulcsa az, hogy valamiben többnek, jobbnak kell lenni a konkurenciánál. Ez a vizsgált cég esetében a rugalmasság, és a non-stop ügyfeleink rendelkezésére állásban nyilvánul meg, emiatt rendkívül népszerű az Avalon az autókölcsönzők között, és élvezi a kizárólagos szolgáltatói szerepet egész Magyarország területén délután 17:00 óra után. A szakdolgozatom kutatási adatai alapján megállapítható, hogy nem csak a nagyvállalatok esetében lehet sikeresen alkalmazni a lean filozófiát, hanem a szolgáltató szektorban is. Meglátásom szerint, a javaslatomban említett változtatások bevezetésével hatékonyabb és gyorsabb munkavégzés lehetséges, kevesebb idő és kevesebb erőforrás felhasználásával. Fentiekhez a dolgozatomban a bevezetés után bemutattam az Avalon Car(e) Services Kft-t és az autóbérlés folyamatát, majd a munkatársak feladatköreit. Kitértem a lean menedzsment bevezetésének lehetőségeire. Levezettem a munkafolyamatok állomásait. Kérdőíves kutatást folytattam 100 ügyfél részvételével a cég elvégzett feladatairól és munkájáról, a gépjárművek megfelelőségéről a jövőbeni hatékonyabb, gyorsabb munkavégzés érdekében. Értékfolyamat térképnek megfelelő leírásban bemutattam egy általános autóbérlés menetét. Halszálka diagramon bemutattam a felmerülő problémákat. Javaslatot tettem a jövőbeni változtatásokra, és összegeztem a kutatásaim eredményét. Hiszem, hogy a dolgozatom végére kialakított kérdőívekkel, interjúval és adatgyűjtésekkel, kollégákkal egyeztetett tényeken való javítások jobbá, értékteremtőbbé, hasznosabbá, gyorsabbá, kifizetőbbé tudják tenni az Avalon Car(e) Services Kft jövőbeni munkáját. 
695 |a ábrák 
695 |a folyamatfejlesztés 
695 |a kutatás 
695 |a lean alapelvek 
695 |a optimalizálás 
700 1 |a Nagy Vendel  |e ths 
700 1 |a Renner Péter  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37713/1/Szakdogozat%20%20LakatosBence_D9X70Z.pdf  |z Dokumentum-elérés