A koronavírus hatása a sportmarketingre és a szponzorációkra a Ludovika-FCSM Csata példájával

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Somkuti Janka
További közreműködők: Oravecz Titanilla Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:hivatásos sportolók
koronavírus-járvány (COVID-19)
online marketing
sport
szponzorálás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37717

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg37717
005 20210923105823.0
008 210923suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Somkuti Janka 
245 1 2 |a A koronavírus hatása a sportmarketingre és a szponzorációkra a Ludovika-FCSM Csata példájával  |c Somkuti Janka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Záródolgozatom témáját nagyban befolyásolta több éves sportolói múltam. A kosárlabda 7 éves korom óta életem részét képezi, ezalatt a hosszú idő alatt számos területére betekintést nyerhettem, mely tapasztalatok jelentősen megkönnyítik munkámat. Bármerre is sodort az élet ez a sportág mindenben lehetőséget nyújtott nekem, mint ahogy nyújt most is, ezzel is megkönnyítve a döntést, mely a záródolgozat témaválasztásának nehézségét jelentette. Azért is öröm számomra, hogy a kereskedelem és marketing tanulmányaimmal összeköthetem, mert az ehhez kapcsolódó kutatás során rengeteg még ismeretlen kérdésre kaphatok választ. Szakmai kíváncsiság is vezérel dolgozatom elkészítése során, ugyanis a FOSZK képzéssel párhuzamosan sportedzői OKJ-t végzek kosárlabda szakirányban, így a kutatás folyamán olvasottakat edzői karrierem javára is fordíthatom. Ezen kívül pedig az ott szerzett tudásomat is kamatoztathatom a kutatás sikeressége érdekében. A tavalyi év márciusában ütötte fel a fejét a koronavírus világjárvány, melynek megjelenése jelentős hatást gyakorolt a sport világára. Ez a fennálló helyzet nagyban megváltoztatta a csapatok marketingstratégiáját, illetve a szponzorjaik lehetőségeit. Éppen ezért vizsgálom az aktuális lehetőségeket és szeretnék betekintés nyújtani másoknak a COVID-19 idején fennálló szponzorációs lehetőségekbe, kereskedelmi és marketing területekbe a sporton belül, legyenek ők akár inkompetens személyek a témában vagy akár régre visszanyúló kosárlabda múlttal rendelkező személyek. Dolgozatom egyik fő témája a koronavírus által kialakult helyzet vizsgálata, hogy az olvasók jobban megismerhessék a pandémia sport világára gyakorolt hatásait. Arra is keresem a választ, hogy a pandémia következtében hogyan formálódott át a csapatok online kommunikációja. Emellett dolgozatom alappillére a szponzoráció típusainak ismertetése. Mindezeket szeretném a Ludovika-FCSM Csata kosárlabda csapaton keresztül vizsgálni, hiszen több éve követem őket a bajnokságban. 
695 |a hivatásos sportolók 
695 |a koronavírus-járvány (COVID-19) 
695 |a online marketing 
695 |a sport 
695 |a szponzorálás 
700 1 |a Oravecz Titanilla Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37717/1/Somkuti%20Janka%20V%C3%A9glegess%20z%C3%A1r%C3%B3dolgozatt.pdf  |z Dokumentum-elérés