„In vino veritas”. A fejlődő infrastruktúrában, individualizmusban és környezettudatos gazdálkodásban rejlő marketing lehetőségek a badacsonyi borvidéken

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nagy Eszter
Other Authors: Zelena Dr. András
Format: Thesis
Kulcsszavak:ábraelemzés
bormarketing
borturizmus
infrastruktúrafejlesztés
ökológiai gazdálkodás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37718
Description
Abstract:Szakdolgozatom összefoglalásához, összegzéséhez értem, egy hosszú és összetett folyamat lezárásához. A szakmai gyakorlatomat későn kezdtem meg a badacsonyi székhelyű Hotel Bonvino Wine & Spa szállodában marketing gyakornokként. A pandémia miatt sokáig nem találtam gyakorlati helyet.  Szakmailag sokat fejlődtem, számos tapasztalattal gazdagodtam. Kommunikációs készségeim jelentős mértékben javultak. A 3 hónap során rengeteg email-t váltottam, az érdeklődőknek személyre szabott ajánlatokat készítettem, intéztem a szobafoglalásokat, esetleges elégedetlenség esetén részt vettem a panaszkezelésben. Pincészetekkel tartottam és vettem fel a kapcsolatot, valamint segítettem a borlap megírásában. Sokat dolgoztam otthonról, azonban ez nem okozott nehézségeket feladat köreim ellátásában. A szállodában töltött gyakorlatom lehetőséget adott, hogy behatóbban tudjam tanulmányozni a Badacsonyi borvidéket és pincészeteit, ami dolgozatom fő témája volt. Véleményem szerint a záródolgozatom elején állított hipotézisem beigazolódott. A badacsonyi borászatok jövője az individualitásukban és a folyamatosan fejlődő infrastruktúrában rejlik, valamint a borvidék egységes arculatépítésében. Örömmel tapasztaltam, hogy mind a borászatok, mind pedig a fogyasztók egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a környezetvédelemre, tudatos gazdálkodásra és vásárlásra.