„In vino veritas”. A fejlődő infrastruktúrában, individualizmusban és környezettudatos gazdálkodásban rejlő marketing lehetőségek a badacsonyi borvidéken

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Eszter
További közreműködők: Zelena Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:ábraelemzés
bormarketing
borturizmus
infrastruktúrafejlesztés
ökológiai gazdálkodás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37718

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg37718
005 20210923105824.0
008 210923suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Nagy Eszter 
245 1 0 |a „In vino veritas”. A fejlődő infrastruktúrában, individualizmusban és környezettudatos gazdálkodásban rejlő marketing lehetőségek a badacsonyi borvidéken  |c Nagy Eszter  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom összefoglalásához, összegzéséhez értem, egy hosszú és összetett folyamat lezárásához. A szakmai gyakorlatomat későn kezdtem meg a badacsonyi székhelyű Hotel Bonvino Wine & Spa szállodában marketing gyakornokként. A pandémia miatt sokáig nem találtam gyakorlati helyet.  Szakmailag sokat fejlődtem, számos tapasztalattal gazdagodtam. Kommunikációs készségeim jelentős mértékben javultak. A 3 hónap során rengeteg email-t váltottam, az érdeklődőknek személyre szabott ajánlatokat készítettem, intéztem a szobafoglalásokat, esetleges elégedetlenség esetén részt vettem a panaszkezelésben. Pincészetekkel tartottam és vettem fel a kapcsolatot, valamint segítettem a borlap megírásában. Sokat dolgoztam otthonról, azonban ez nem okozott nehézségeket feladat köreim ellátásában. A szállodában töltött gyakorlatom lehetőséget adott, hogy behatóbban tudjam tanulmányozni a Badacsonyi borvidéket és pincészeteit, ami dolgozatom fő témája volt. Véleményem szerint a záródolgozatom elején állított hipotézisem beigazolódott. A badacsonyi borászatok jövője az individualitásukban és a folyamatosan fejlődő infrastruktúrában rejlik, valamint a borvidék egységes arculatépítésében. Örömmel tapasztaltam, hogy mind a borászatok, mind pedig a fogyasztók egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a környezetvédelemre, tudatos gazdálkodásra és vásárlásra. 
695 |a ábraelemzés 
695 |a bormarketing 
695 |a borturizmus 
695 |a infrastruktúrafejlesztés 
695 |a ökológiai gazdálkodás 
700 1 |a Zelena Dr. András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37718/1/Nagy%20Eszter_Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés