Marketing megjelenése a social médiában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Turós Alexandra Linda
További közreműködők: Miskolczi Tibor András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:internetes reklám(ok)
internetmarketing
kutatási eredmények
kutatási módszerek
online reklám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37743

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg37743
005 20210925101443.0
008 210925suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Turós Alexandra Linda 
245 1 0 |a Marketing megjelenése a social médiában  |c Turós Alexandra Linda  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Záródolgozatomban a marketing megjelenési formáit vizsgálom magyarországi viszonylatban a social média platformokon, statisztikai adatok értékelésével.Szakmai gyakorlatommal kötöm össze a dolgozatot melyet egy reklámügynökségnél töltöttem, social média marketing gyakornok pozícióban. Kutatásom részeként interjút készítettem a cég  közösségi média platformokért felelős egyik munkatársával.A témakörrel kapcsolatban a magyar és angol nyelvű szakirodalmon kívül internetes forrásokat vizsgáltam, valamint primer kutatást készítettem, hogy a legfrissebb adatokat felhasználhassam.Az online kutatás eredményeinek kiértékelése alapján bizonyítom, hogy a különböző korosztályok melyik platformot használják leggyakrabban, melyik platformokon jönnek velük szembe legsűrűbben hirdetések, valamint, hogy ezek által a hirdetések által eladható-e nekik az adott termék / szolgáltatás. 
695 |a internetes reklám(ok) 
695 |a internetmarketing 
695 |a kutatási eredmények 
695 |a kutatási módszerek 
695 |a online reklám 
700 1 |a Miskolczi Tibor András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37743/1/Tur%C3%B3s_Alexandra_A_marketing_megjelen%C3%A9se_a_social_m%C3%A9di%C3%A1ban.pdf  |z Dokumentum-elérés