A Netflix marketingstratégiája

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tüske Gergő Dániel
További közreműködők: Kopcsay Dr. László
Nyerges Krisztián
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:árstratégia
marketingkommunikáció
netflix
SWOT-elemzés
versenytársak
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37745

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg37745
005 20210925101447.0
008 210925suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Tüske Gergő Dániel 
245 1 2 |a A Netflix marketingstratégiája  |c Tüske Gergő Dániel  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozatom témája a Netflix marketingstratégiája, amely magába foglalja a hazai, illetve a külföldi piacon jelenlévő főbb versenytársak bemutatását, és a piaci összkép helyzetének elemzését. Emellett részletesen bemutatja a Marketing mix főbb pontjait, és a SWOT-analízis lényeges elemeit a Netflix szemszögéből. A dolgozat során kitértem még a COVID-19 által teremtett helyzetre, és az utolsó fejezetekben ezeket főbb részeket saját kutatással vizsgáltam még tovább, amely alapján releváns információkat tudtam meg a témával kapcsolatban. 
695 |a árstratégia 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a netflix 
695 |a SWOT-elemzés 
695 |a versenytársak 
700 1 |a Kopcsay Dr. László  |e ths 
700 1 |a Nyerges Krisztián  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37745/1/SZAKDOLGOZAT-T%C3%9CSKE-%20GERG%C5%90-%20D%C3%81NIEL-%20UMTELK.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37745/2/Nyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés