Digitális fejlődés hatása a vegán életmódra való áttérésre

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Zsombok Virginia
További közreműködők: Kovács Dr. Ildikó
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:e-marketing - elektronikus marketing
internetmarketing
market
Social media
vegán
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37748
Leíró adatok
Kivonat:Mindenképpen kimondhatjuk, hogy a világhálón megjelenő elrettentő képek, videók, történetek, vagyis inkább úgy mondanám, hogy bizonyítékok arra, amit nem biztos, hogy látunk mégis létezik – gondolok itt az állatokkal történő szörnyűségekre – sok embert sarkallnak arra, hogy változtatni akarjanak azon, ami most éppen meg van írva a jövőnkkel kapcsolatban. Szerintem szépen lassan lépésről, lépésre egyre többen fogják megismerni ezeket a rejtett tartalmakat is, amiket az állatvédő szervezetek előszeretettel osztanak meg. És ha nem is teljesen, de legalább részlegesen is egyre többen csatlakoznak a vegán, vegetáriánus és hasonló érdeklődésű csoportokhoz. Én hiszek abban, hogy az a tendencia, amit most láthatunk, hogy az internet egyre tágabb és széleskörűbb felvilágosítása következtében többen kezdenek el törődni a saját és a Földünk jövőjével. Mert tényleg nagyon komolya változásokra lesz szükség, ahhoz hogy azt, amit mi emberek okoztunk sikerüljön legalább részlegesen helyrehoznunk.