A közösségi média hatása a marketingben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Veres Nikoletta
További közreműködők: Kopcsay Dr. László
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:blog
facebook
Instagram
közösségi média
marketing
reklámpszichológia
saját kutatás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37759

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg37759
005 20210925101513.0
008 210925suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Veres Nikoletta 
245 1 2 |a A közösségi média hatása a marketingben  |c Veres Nikoletta  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozatomban, bemutattam, hogyan is befolyásolta az évek alatt a közösségi média megjelenése az életünket, illetve az üzletiéletet. A közösségi média kialakulásától kezdem meg a dolgozatomat, majd áttérek a kommuniációban történt változásokra is.  Felvetem a problémákat, amelyek ezzel együtt kialakultak. Érintem a pszichológiai vonatkozásokat is, hiszen a pszichológia a marketing területén is fontos tényező. Végezetül, a saját blogom marketingjén keresztül igyekszem a leírtakat és a tanultakat bizonyítani. 
695 |a blog 
695 |a facebook 
695 |a Instagram 
695 |a közösségi média 
695 |a marketing 
695 |a reklámpszichológia 
695 |a saját kutatás 
700 1 |a Kopcsay Dr. László  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37759/1/Veres%20Nikoletta%20OABG17%20-%20A%20k%C3%B6z%C3%B6ss%C3%A9gi%20m%C3%A9dia%20hat%C3%A1sa%20a%20marketingben%20%28FOSZKlevelez%C5%91%29.pdf  |z Dokumentum-elérés