A színek szerepe a reklámokban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Varga Eszter
További közreműködők: Hamburger Béla
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:reklám
színek
reklámlélektan
marketing
kommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/3776

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg3776
005 20160127124525.0
008 151130suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Varga Eszter 
245 1 2 |a A színek szerepe a reklámokban  |c Varga Eszter  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a A színek szerepe a reklámokban 
520 3 |a A dolgozat a színek reklámokban betöltött szerepét komplexen, több oldalról megközelítve mutatja be. A színek fizikai hátterének bemutatása után részletesen elemzi a színek élettani és érzelmi hatását, továbbá gazdag szimbolikus jelentéstartalmát. Gyakorlati példákkal támasztja alá a színek reklámokban betöltött szerepét. Alapvetően a szekunder kutatásra épít, de ezt kiegészíti egy primer megkérdezéses vizsgálattal. A primer kutatás arra keresi a választ, hogy a csomagolás színezése hogyan befolyásolja az adott termék tulajdonságainak előzetes megítélését.  
695 |a reklám  
695 |a színek 
695 |a reklámlélektan 
695 |a marketing 
695 |a kommunikáció 
700 1 |a Hamburger Béla  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/3776/18/szakdolgozat%20Varga%20Eszter.pdf  |z Dokumentum-elérés