A fenntartható csomagolás értékesítésre gyakorolt hatása az FMCG szektorban - fogyasztói magatartás vizsgálata
Elmentve itt :
Szerző: | Váradi Viktória Tünde |
---|---|
További közreműködők: |
Jäckel Dr. Katalin
Kovács Dr. Ildikó |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | fenntartható csomagolás fenntartható fogyasztás fmcg fogyasztói magatartás Zöldmarketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/37770 |
Hasonló tételek
A csomagolás szerepe marketingkommunikációs eszközként az FMCG-szektorban
: Márkus Adrienn
: Márkus Adrienn
A social média online értékesítésre gyakorolt hatása az utazásszervezői szektorban
: Kovács Lilla
: Kovács Lilla
A próbavásárlás értékesítésre gyakorolt hatása
: Dávid Anett Dominika
: Dávid Anett Dominika
Fogyasztói szokások az FMCG szektorban
: Balogh Bence
Megjelent: (2014)
: Balogh Bence
Megjelent: (2014)
Márkahűség és fogyasztói magatartás vizsgálata az FMCG piac alternatív tejtermékeinek vonatkozásában
: Berecz Loretta
: Berecz Loretta
Vállalatirányítási rendszerek az FMCG szektorban
: Mezősi Zoltán
: Mezősi Zoltán
Az alkoholos italokkal kapcsolatos vásárlói magatartás változása az FMCG-szektorban 2022-ben Magyarországon
: Simonics Anett
: Simonics Anett
Termékbevezetés az FMCG szektorban Hohes C Supershots
: Dingfelder Patrícia Vivien
: Dingfelder Patrícia Vivien
Koronavírus hatása a digitális értékesítésre
: Kiss Elizabet Virág
: Kiss Elizabet Virág
A digitális reklámok hatása az értékesítésre
: Kiss Bíborka Laura
: Kiss Bíborka Laura
Fenntartható szállítmányozás, az alternatív üzemanyagok és csomagolás minimalizálás vizsgálata a környezetvédelmi irányelvek figyelembevételével
: Lehota Márk Krisztián
: Lehota Márk Krisztián
Csomagolás a hulladékgazdálkodásban
: Harasztos Anna
: Harasztos Anna
A koronavírus hatása a szállodai értékesítésre
: Borka Zsófia Zsuzsanna
: Borka Zsófia Zsuzsanna
Az online kommentek hatása a szállodai értékesítésre
: Moldván Beatrix Ágnes
: Moldván Beatrix Ágnes
CRM az FMCG szektorban -a DanOn program
: Csizmadia Márton
: Csizmadia Márton
A felelős fogyasztói magatartás vizsgálata és gyakorlata a fenntartható turizmusban
: Debreczeni Anna
: Debreczeni Anna
Hűségprogramok elemzése fogyasztói magatartás tekintetében a kiskereskedelmi szektorban
: Gézárt Attila
: Gézárt Attila
A csomagolás logisztikai funkciói
: Simon Mária
: Simon Mária
Labdarúgó szponzorációk hatása a márkaimázsra és az értékesítésre
: Borbély Dávid
: Borbély Dávid
A közösségi média hatása az online ékszer értékesítésre
: Gábor Lili
: Gábor Lili
Hatékonyság növelés eladáshelyi marketing eszközökkel az FMCG szektorban
: Szabó Renáta
: Szabó Renáta
A márka érték? - Márkahatás mérés az FMCG szektorban
: Szántay Antal Sándor
: Szántay Antal Sándor
A fogyasztói magatartások változása az FMCG szektorban a 2008-as gazdasági világválság előtt és után
: Cseke Szilvia Dzsenifer
: Cseke Szilvia Dzsenifer
Online marketing trendek, kuponok hatása a szállodai értékesítésre
: Hopka Emese
: Hopka Emese
A koronavírus hatása a hazai új autó értékesítésre
: Kakucsi Martin
: Kakucsi Martin
Csomagolás és környezetvédelem - Fogyasztói csomagolások környezeti hatásai a polietilén esetén
: Csányi Barbara
: Csányi Barbara
Fogyasztói magatartás vizsgálata az étrend-kiegészítők kapcsán
: Kovács Viktória
: Kovács Viktória
Fogyasztói magatartás vizsgálata az étrend-kiegészítők kapcsán
: Kovács Viktória
: Kovács Viktória
A DunaPro Kft. disztribúciós tevékenysége az FMCG szektorban
: Garamvölgyi Dóra
: Garamvölgyi Dóra
A Facebook ás az Instagram reklámozási hatásai az FMCG szektorban
: Kormányos Péter Dávid
: Kormányos Péter Dávid
A vásárlói magatartás befolyásolása in-store marketing eszközökkel az FMCG termékek piacán
: Szántó Franciska
: Szántó Franciska
Előny vagy elvárás? Fenntarthatóság helye a marketingben, az FMCG szektorban
: Budai Anett
: Budai Anett
Fogyasztói magatartás vizsgálata műanyag nyílászárók forgalmazásának bemutatásával
: Varga Viktória
: Varga Viktória
Fogyasztói magatartás vizsgálata a kávéfogyasztásban
: Harsányi Havaska
: Harsányi Havaska
Fogyasztói magatartás vizsgálata az online térben
: Szoboszlai Laura Luca
: Szoboszlai Laura Luca
A fogyasztói magatartás vizsgálata az élelmiszeriparban
: Sóskuti Balázs Péter
: Sóskuti Balázs Péter
Hasonló tételek
-
A csomagolás szerepe marketingkommunikációs eszközként az FMCG-szektorban
: Márkus Adrienn -
A social média online értékesítésre gyakorolt hatása az utazásszervezői szektorban
: Kovács Lilla -
A próbavásárlás értékesítésre gyakorolt hatása
: Dávid Anett Dominika -
Fogyasztói szokások az FMCG szektorban
: Balogh Bence
Megjelent: (2014) -
Márkahűség és fogyasztói magatartás vizsgálata az FMCG piac alternatív tejtermékeinek vonatkozásában
: Berecz Loretta