Közösségi média alkalmazása a marketingben

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Trancsik Zsanett Kármen
Other Authors: Miskolczi Tibor András
Format: Thesis
Kulcsszavak:közösségi kommunikáció
közösségi média
közösségi média marketing
marketingkommunikáció
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37780
Description
Abstract:Szakdolgozatom fő témájának a közösségi médiát választottam és azt, hogy hogy alkalmazzák a marketingben. Szinte már akkor tudtam, hogy majd a közösségi média lesz a szakdolgozatom tematikája, mikor elkezdtem az egyetemet, hisz napjainkban igen sokat „lógunk” az internet különböző bugyraiban, így úgy gondoltam, hogy ezt a témakört majd biztosan jól kitudom fejteni. Dolgozatomban a színházról, a színház, mint szolgáltatás marketingjéről is szót fogok ejteni, hisz lehetőségem adódott, hogy a szakmai gyakorlatomat egy budapesti színházban töltsem, mégpedig a Bethlen Téri Színházban. Az ott végzett munkám is kötődött a közösségi médiához, így ez a momentum is elősegítette a témaválasztásomat.