Közösségi média alkalmazása a marketingben

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Trancsik Zsanett Kármen
Other Authors: Miskolczi Tibor András
Format: Thesis
Kulcsszavak:közösségi kommunikáció
közösségi média
közösségi média marketing
marketingkommunikáció
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37780

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg37780
005 20210925101551.0
008 210925suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Trancsik Zsanett Kármen 
245 1 0 |a Közösségi média alkalmazása a marketingben  |c Trancsik Zsanett Kármen  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom fő témájának a közösségi médiát választottam és azt, hogy hogy alkalmazzák a marketingben. Szinte már akkor tudtam, hogy majd a közösségi média lesz a szakdolgozatom tematikája, mikor elkezdtem az egyetemet, hisz napjainkban igen sokat „lógunk” az internet különböző bugyraiban, így úgy gondoltam, hogy ezt a témakört majd biztosan jól kitudom fejteni. Dolgozatomban a színházról, a színház, mint szolgáltatás marketingjéről is szót fogok ejteni, hisz lehetőségem adódott, hogy a szakmai gyakorlatomat egy budapesti színházban töltsem, mégpedig a Bethlen Téri Színházban. Az ott végzett munkám is kötődött a közösségi médiához, így ez a momentum is elősegítette a témaválasztásomat. 
695 |a közösségi kommunikáció 
695 |a közösségi média 
695 |a közösségi média marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a online marketing 
700 1 |a Miskolczi Tibor András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37780/1/Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat%20Trancsik%20Zsanett.pdf  |z Dokumentum-elérés