Fogyasztói elvárások változásai és hatásai a videojáték iparban
Elmentve itt :
| Szerző: | |
|---|---|
| További közreműködők: | |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | fogyasztói igények fogyasztói preferenciák fogyasztói szokások információs és kommunkiációs technológia (IKT) számítógépes alkalmazások |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/37784 |
MARC
| LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | dolg37784 | ||
| 005 | 20210925101559.0 | ||
| 008 | 210925suuuu hu om 000 hun d | ||
| 040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
| 041 | |a hu | ||
| 100 | 1 | |a Tóth Dániel Benedek | |
| 245 | 1 | 0 | |a Fogyasztói elvárások változásai és hatásai a videojáték iparban |c Tóth Dániel Benedek |h [elektronikus dokumentum] |
| 520 | 3 | |a Dolgozatomban a videojáték iparral, ezen belül pedig leginkább a fogyasztói elvárások, igények változásával és ezek az iparra gyakorolt hatásával foglalkozom a kezdetektől egészen napjainkig. Véleményem szerint egy cég számára fontos felmérni és elemezni ezeket a tényezőket, ugyanis ezek változásai és tendenciái alakítják, hogy milyen a lehető legjobban teljesítő és legkedveltebb termék. A fogyasztói elégedettség ugyancsak fontos, hiszen az imázs építésén keresztül ez megerősíti és biztosítja a visszatérő és az új vásárlók számát is. Dolgozatom által remélem, hogy betekintést nyerhetek a gyártók és a fogyasztók kapcsolatába, az ezt irányító és formáló tényezőkbe, és reményeim szerint helyes és hasznos útmutatást tudok nyújtani a különböző cégek, kiadók és fejlesztők számára. | |
| 695 | |a fogyasztói igények | ||
| 695 | |a fogyasztói preferenciák | ||
| 695 | |a fogyasztói szokások | ||
| 695 | |a információs és kommunkiációs technológia (IKT) | ||
| 695 | |a számítógépes alkalmazások | ||
| 700 | 1 | |a Jäckel Dr. Katalin |e ths | |
| 700 | 1 | |a Kovács Dr. Ildikó |e ths | |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37784/1/Szakdolgozat%20-%20T%C3%B3th%20D%C3%A1niel%20Benedek.pdf |z Dokumentum-elérés |