A Raiffeisen Bank marketingstartégiája a Hűségprogramban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Urbán Petra
További közreműködők: Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:akcióprogram(ok)
ábrák
bank
bankkártyahasználat
márkahűség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37785
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom célja a Raiffeisen Bank Zrt. Hűségprogram marketingstratégiájának bemutatása és egyes Bankoknál meglévő Hűségprogramok vizsgálata a magyar emberek körében. Dolgozatomban kifejtem a lojalitás meghatározását, a kommunikációs eszközöket, valamint a vásárlók döntésképét. A dolgozatomban bemutatom a kétszintű bankokat Magyarországon, majd a hűségprogramok működését, fajtáit, kialakulását, ezek előnyeit és hátrányait és a Raiffeisen Bank Hűségprogramját.