A Coop üzletlánc online értékesítése
Saved in:
Main Author: | Vidra Eszter |
---|---|
Other Authors: |
Máté Dr. Zoltán
Pap Lajos |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | applikáció Coop fmcg online értékesítés üzletláncok |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/37789 |
Similar Items
A COOP üzletlánc marketingfókuszú bemutatása
: Vass Béla
: Vass Béla
Táplálékkiegészítők online értékesítése
: André Alexandra
: André Alexandra
Digitális üzleti modell CBA üzletlánc
: Deák Orsolya
: Deák Orsolya
A használt órák online értékesítése
: Kékesi Sándor Pál
: Kékesi Sándor Pál
Hazai üzletlánc a minőségi magyar termékekért
: Boglári Barbara
: Boglári Barbara
A Douglas üzletlánc hazai marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Nagy Ágnes
: Nagy Ágnes
Humánfejlesztések értékesítése
: Becze Diana
: Becze Diana
A Spar üzletlánc kereskedelmi működése és gazdasági helyzete
: Bódis Botond
: Bódis Botond
Pénzügyi Termékek Értékesítése
: Tóth Róbert
: Tóth Róbert
Robotfűnyírók értékesítése Magyarországon
: Janus Martin
: Janus Martin
Háztartási gépek értékesítése napjainkban
: Bakos Evelin
: Bakos Evelin
Ital hungarikumok értékesítése a vendéglátásban
: Hollós Gergő Tibor
: Hollós Gergő Tibor
Applikációk értékesítése freemium modellben- trendek
: Turák Noémi
: Turák Noémi
Harley-Davidson motorok értékesı́tése Magyarországon
: Balogh Ádám
: Balogh Ádám
Spiritualitás értékesítése Zen és:Jóga, mint szolgáltatás marketing lehetőségei a magyar piacon /
: Szatmári Lívia Anna
: Szatmári Lívia Anna
Mobil applikációk értékesítése A mobil applikációk értékesítésének bemutatása
a WhatsApp marketingmenedzsmentjének vizsgálatán keresztül /
: Almásy Mónika Andrea
: Almásy Mónika Andrea
Értékteremtő folyamatok vizsgálata egy meghatározó kereskedelmi üzletlánc példáján keresztül- Auchan áruházak működési tapasztalatai
: Maczkó Katalin
: Maczkó Katalin
A Georgikon Coop Zrt. ellátási láncának bemutatása
: Gombkötő Bálint
: Gombkötő Bálint
A Gödöllő Coop Zrt. stratégiai szemléletének elemzése
: Csizmadia Ágnes
: Csizmadia Ágnes
A Coop csoport beszerzési tevékenységének elemző bemutatása
: Végh Zoltán
: Végh Zoltán
Az Abaúj Coop Zrt. munkaerő- és létszámgazdálkodása
: Jaskó Tamara
: Jaskó Tamara
A Wilu Möbel-line Kft. értékesítése disztribútorként
: Lugosi Gréta
: Lugosi Gréta
Energetikai projektek beszerzése/értékesítése és annak támogatása
: Faragó Vilmos
: Faragó Vilmos
Magyar tulajdonban lévő kiskereskedelmi üzletláncok piaci helyzetének és piacbefolyásolásának bemutatása a Coop, valamint a Kapos Coop Zrt. példáján keresztül
: Páli Krisztina
: Páli Krisztina
A Pilis Coop kereskedelmi egységek marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése
: Vadászi Kitti
: Vadászi Kitti
A Gödöllő COOP Zrt. beszámolójának elemzése 2010-2014
: Kis Martin
: Kis Martin
Az Abaúj Coop Zrt. pénzügyi tervének összeállítási folyamata
: Móré Alexandra
: Móré Alexandra
Méz értékesítése a vendéglátásban, a Tepliczky Méhészet tükrében
: Tepliczky Fanni
: Tepliczky Fanni
Rendezvények lebonyolítása és rendezvényhelyszínek értékesítése a Budapesti Gyógyfürdőkben
: Balog Ádám
: Balog Ádám
Új tranzitútvonal bevezetésének hatékony értékesítése a kapcsolt szállítmányozásban
: Barazi Sára
: Barazi Sára
Almatermésű és csonthéjas gyümölcsök értékesítése Idared Felsőörs Kft.
: Tóthné Csorvási Ágnes Bianka
: Tóthné Csorvási Ágnes Bianka
A vezetői számvitel alkalmazása a Coop Kiskőrös Zrt-nél
: Sztranyák Adél
: Sztranyák Adél
Georgikon Coop Zrt. hitelképessége és a hitelekből megvalósuló beruházása
: Lázár Bálint
: Lázár Bálint
Elektromos gépjárművek értékesítése Magyarországon a Nissan LEAF példáján keresztül
: Kiss Noémi
: Kiss Noémi
A Rábaköz MM Zrt. által üzemeltetett Coop boltok vásárlóinak fogyasztói attitűdje az etnocentrizmus tükrében és ennek lehetséges hatása a Coop Hungary Zrt. marketingstratégiájára
: Háhner László Péter
: Háhner László Péter
Marketingkommunikációs tevékenység ismertetése, majd alkalmazása a Coop Hungary Zrt -nél
: Gulyás Petra
: Gulyás Petra
Controlling beszámolók szerkesztése, tartalmának kialakítása a Tisza-Coop Zrt. gyakorlatában
: Sokvári Vanessza
: Sokvári Vanessza
Az újvilág és az óvilág borainak értékesítése A luxus borok helyzete a világ borkereskedelmében
: Kemendy Kristóf László
: Kemendy Kristóf László
HACCP rendszer bevezetése az Alföld Pro-Coop Zrt. frissáru raktárában
: Baranyi Szabolcs
: Baranyi Szabolcs
First Class termékcsomag értékesítése és a termékhez tartozó marketingkommunikációs folyamatok
: Csöregi Ádám
: Csöregi Ádám
Similar Items
-
A COOP üzletlánc marketingfókuszú bemutatása
: Vass Béla -
Táplálékkiegészítők online értékesítése
: André Alexandra -
Digitális üzleti modell CBA üzletlánc
: Deák Orsolya -
A használt órák online értékesítése
: Kékesi Sándor Pál -
Hazai üzletlánc a minőségi magyar termékekért
: Boglári Barbara