A marketingkommunikáció megjelenése a fuvarszervezésben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Varga Nikolett Veronika
További közreműködők: Miskolczi Tibor András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:elemzés(ek)
fuvarozás
marketing
marketingkommunikáció
minőségmenedzsment
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37791

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg37791
005 20210925101609.0
008 210925suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Varga Nikolett Veronika 
245 1 2 |a A marketingkommunikáció megjelenése a fuvarszervezésben  |c Varga Nikolett Veronika  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A marketingkommunikáció megjelenése a fuvarszervezésben Absztrakt Készítette: Varga Nikolett Veronika    Záródolgozatom során a fuvarszervező vállalatok és az általuk alkalmazott marketingkommunikáció kapcsolatát, annak jelentőségét vizsgálom, különösen az Ultra Log Kft szemszögéből. Vizsgálom a szolgáltatásmarketing és a Business to Business marketing eszközeit, hogyan is működnek az egyetemen tanult eszközök a gyakorlatban. Kitérek továbbá a vállalatnál alkalmazott marketingkommunikációs eszközök bemutatására, azok hatékonyságára. Dolgozatom célja, hogy egy átfogó képet kaphassunk a B2B marketingről, azon belül is a kizárólag csak szolgáltatásokat értékesítő fuvarszervező cég marketing tevékenységeibe. Kitérek dolgozatom során a minőségmenedzsmentre, valamint különböző elemzésekkel próbálom szemléltetni, gyakorlati példákon keresztül, hogy a szolgáltatásmarketing milyen sokszínű, és milyen buktatókat, előnyöket rejt a vállalat számára. A marketingtevékenységeket különböző szempontok alapján mutatom be, mint például marketing eszköz szempontjából, a megjelenések helye alapján, a versenytársak, valamint a piaci versenyhelyzet megközelítésében. A záródolgozati témaválasztásom területének megválasztása során egyértelműen befolyásolt az érdeklődésem a logisztika, a fuvarszervezés, és a szolgáltatásmarketing iránt, és inspirált az egyetemi tanulmányaim során elsajátított ismeretanyag. Szerettem volna elmélyülni a választott témámban, hogy minél több értékes információval gazdagodhassak, amelyeket az elkezdett karriercélom felé vezető úton, gyakorlati alkalmazás során is fel tudjak majd használni. Azért választottam a fuvarszervezés és az általuk alkalmazott marketingeszközök vizsgálatát, mert úgy gondoltam, hogy a szakmai gyakorlatom folyamán megfelelő mennyiségű információhoz juthatok ahhoz, hogy záródolgozatomat elkészítsem. Dolgozatom elkészítését kutatói munka előzte meg, amelyben segítségemre voltak a témában megtalálható szakirodalmak, internetes források, valamint az általam elvégzett primer kutatás. Az elkészített mélyinterjúk által mélyebben megismerkedhettem az alapkérdésekkel, és úgy gondolom, átfogó választ kaptam általa valamennyi kérdésemre. Interjúalanyaim az Ultra Log Kft és egy versenytárs képviselői voltak, akiket arról kérdeztem, milyen véleménnyel vannak a marketingkommunikációs eszközök használatáról, és azok sikerre gyakorolt hatásáról. Primer kutatásom segítségével megtudhattuk, hogy milyen B2B marketingeszközöket alkalmaz az Ultra Log Kft, és ezeket milyen megfontolásból teszi, valamint mennyire vélik hatásosnak ezeket a módszereket. Úgy hiszem, hogy a fuvarszervezés világa megérné, hogy további, mélyebb kutatásokat végezzünk, hiszen nagyon érdekes lehet, hogy mi alapján dönt egy vállalat a marketingstratégiájának kiválasztása során, és milyen erőfeszítéseket tesznek ezek a magyar kis- és középvállalkozások a sikeresség elérése érdekében. Azt gondolom, kutatásom célját elértem, és a lehető legtöbbet megtettem azért, hogy minél több információ tulajdonában írhassam meg záródolgozatom. 
695 |a elemzés(ek) 
695 |a fuvarozás 
695 |a marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a minőségmenedzsment 
700 1 |a Miskolczi Tibor András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37791/1/Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat_VargaNikolett%20%281%29.pdf  |z Dokumentum-elérés