A H1 Systems Kft. online jelenléte

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ugrai Bálint
További közreműködők: Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:business marketing
e-marketing - elektronikus marketing
internetmarketing
marketingcsatorna
marketingkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37793
Leíró adatok
Kivonat:A 21. században az internet a mindennapunk részévé vált. Használata az élet számos területén nemcsak mindennapi, hanem szakmai életben is fontos. Naponta 5,4 milliárd keresés történik. Az internet hatalmas lehetőségeket és könnyítéseket kínál úgy az emberek, mint vállalkozások számára. Megkönnyíti számunkra a kapcsolattartást, vásárlást, véleménynyilvánítást és emberek millióinak biztosít munkahelyet. Az üzleti világban is új kapukat nyitott meg az online világ. Sokkal több emberhez tudjuk eljuttatni az üzenetünket, könnyebben tudjuk szegmentálni a piacot, trendeket hozhatunk létre, kapcsolat építési lehetőségeket nyújt és megnövelhetjük a vállalkozásunk népszerűségét. Egy sikeres vállalkozáshoz mára elengedhetetlenné vált az online térben való megjelenés. A közösségi médiával, saját honlap létrehozásával és a munkáltatói márkaépítés eszközeivel megsokszorosíthatjuk a bevételünket. Azért ezt a témát választottam, mert szerettem volna tájékozottabb lenni egy olyan marketing eszközben, ahol a legkisebb részletek elhibázása is hosszú távú veszteséget tud okozni.  Érdekesnek találom ezen részletek logikai hátterét és azt, hogy az emberek tudat alattiára milyen hatással tudunk lenni például azzal, ha megfelelő színt használunk az oldalunkhoz. A szakdolgozatom célja az, hogy megmutassam hogyan tudunk felépíteni egy üzleti weboldalt. Mik azok a szempontok, amiket figyelembe kell vennünk az oldal műszaki hátterével és a design-al kapcsolatban. Részletezni fogom az employer branding-el kapcsolatos fogalmakat és kialakítását és leírom a H1 Systems Kft. hogyan használja az online eszközöket. A harmadik fejezetben bemutatom miből áll össze egy sikeres weboldal. Milyen hibákat kell elkerülnünk és milyen design elemeket kell alkalmaznunk a megfelelő összhang érdekében. Szó lesz még egy oldal technikai hátteréről is például a keresőoptimalizálás működéséről. A negyedik fejezetben leírom a, hogyan építsük fel a közösségi médiában való megjelenésünket ahhoz, hogy népszerűségre tegyünk szert. Az ötödik fejezetben a H1 Systems Kft.-t elemzem, milyen oldalakon van jelen és hol milyen benyomást kelt. Elemezni fogom az online oldalainak felépítési elemeit. A hatodik fejezetben az employer branding-et fogom részletezni, miért fontos sok munkát belefektetni és hogyan tudjuk vele a fiatal tehetségeket a mi vállalkozásunkhoz csábítani. Illetve szó lesz H1 Systems Kft. online employer branding részleteiről is.