A H1 Systems Kft. online jelenléte
Elmentve itt :
Szerző: | Ugrai Bálint |
---|---|
További közreműködők: | Totth Dr. Gedeon |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | business marketing e-marketing - elektronikus marketing internetmarketing marketingcsatorna marketingkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/37793 |
Hasonló tételek
Integrált employer branding stratégia bemutatása a H1 Systems Kft. példáján keresztül
: Ugrai Zsófia Eszter
: Ugrai Zsófia Eszter
Az import vámeljárás folyamatának kidolgozása a H1 Systems Kft. vonatkozásában
: Balog Ágnes
: Balog Ágnes
A H1 Systems Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján
: Szkladányi Adrienn
: Szkladányi Adrienn
Rendezvények online jelenléte
: Öztürk Furkan
: Öztürk Furkan
Cafeteria system in Hungary and in the practice of K&H cPlc.
: Fakász Gergő
: Fakász Gergő
A zsidó vallási közösségek online jelenléte a covid alatt
: Bálint Bianka
: Bálint Bianka
A zsidó vallási közösségek online jelenléte a Covid alatt
: Bálint Bianka
: Bálint Bianka
A H57-es motor beszerzési logisztikájának megvalósítása a Hanon Systems Hungary Kft. vonatkozásában
: Németh Vivien
: Németh Vivien
Az online jelenlét közösségalakító szerepe Alsónémedi életében
: Drevenka Henrietta Bernadett
: Drevenka Henrietta Bernadett
A Leoni Bordnetz-Systeme GmbH ellátási lánc stratégiájának vizsgálata fenntarthatósági szempontból
: Fózer Tímea Rozália
: Fózer Tímea Rozália
Online marketing, az influenszerek jelenléte és hatása az online médiában
: Várbiró Vilma
: Várbiró Vilma
A szépségipar online jelenléte, közösségi médiával való kapcsolata
: Mészáros Csenge Fanni
: Mészáros Csenge Fanni
Online jelenlét és digitális marketing a fogászati szektorban
: Kerekes Sándor Balázs
: Kerekes Sándor Balázs
A 1A@B projekt utóélete a Robert Bosch Energy and Body Systems Kft. pénzügyi osztályát vizsgálva
: Borda Andrea Mercédesz
: Borda Andrea Mercédesz
A labdarúgás jelenléte a sportturizmusban
: Szmola Bálint Gábor
: Szmola Bálint Gábor
Balazskicks, avagy Pachert Balázs jelenléte az online piactéren
: Morafcsik Márton
: Morafcsik Márton
A H&M online értékesítésének adatvezérelt fejlesztése
: Kozák Luca
: Kozák Luca
Online reservation systems in the hotel industry
: Hadnagy Brigitta
: Hadnagy Brigitta
A Formula-1 szponzorálása és jelenléte a közösségi média platformokon, valamint a Netflix-es sorozat hatása a sportra.
: Kalocsai Nikoletta
: Kalocsai Nikoletta
Magyarország online jelenléte, hírünk a világban a 2006. őszi magyar belpolitikai események hatása az országimázsra a külföldi online megjelenések tükrében
: Kőrösi Dóra
Megjelent: (2009)
: Kőrösi Dóra
Megjelent: (2009)
„Megváltozott munkaképességű emberek rehabilitációjának és foglalkoztatásának segítése” – TÁMOP-1.1.1-12/1. projekt megvalósulása és finanszírozása
: Cseppentő Alexandra
: Cseppentő Alexandra
HÁDA-1 KFT. MARKETING ANALÍZISE
: Kiss Rita
: Kiss Rita
Feketefoglalkoztatás jelenléte napjainkban
: Gerencsér Dóra
: Gerencsér Dóra
Online marketingkommunikáció szerepe a személyi jövedelemadó 1% felajánlás időszakában
: Veszelovszki Vivien
: Veszelovszki Vivien
Az online és a közösségi jelenlét szerepe a cégek számára
: Bathó Réka
: Bathó Réka
Hogyan befolyásolja a gyerekek online jelenléte a szülők vásárlói magatartását?
: Horváth Csilla
: Horváth Csilla
Online marketingkommunikáció alkalmazása a Bau-Systeme 92 Kft marketingkommunikációs stratégiájában
: Szántói-Szabó Clarissa
: Szántói-Szabó Clarissa
Marketingkommunikáció területei 1.
: Wieder Klaudia Lia
: Wieder Klaudia Lia
A közösségi média és az online jelenlét szerepe a vállalkozások életében
: Iszlai Norbert
: Iszlai Norbert
A bannervakság jelenléte a Z-generációban és hatása az online marketingre
: Bak Imola Eszter
: Bak Imola Eszter
Az online marketing jelenléte és jelentősége a kis-és középvállalkozások életében
: Belina Tímea
: Belina Tímea
Az állatotthon, ezen belül Az Ürömi Állatotthon online jelenléte és hatása
: Deák Sára Hanna
: Deák Sára Hanna
Case 1 Resq Club Case Study
: Podmetina Daria, et al.
Megjelent: (2021)
: Podmetina Daria, et al.
Megjelent: (2021)
A Formula 1 marketingkommunikációja
: Réh Roberta
: Réh Roberta
Magánorvosi rendelők online jelenléte. Az ideális honlap jellemzői a fogyasztói vélemények tükrében
: Kurdi Fanni
: Kurdi Fanni
Pénzügyi tervezés digitális modernizációja a Hatvani Bosch MSE 1.1 részlegén
: Tuza Bence
: Tuza Bence
A kiégés jelenléte teljesítményorientált világunkban
: Horváth Lili Éva
: Horváth Lili Éva
Influenszerek jelenléte a szállodai üzletágban
: Juhász Zsófia
: Juhász Zsófia
Mitől jó egy ország megítélése? Országmárka rangsorok és Magyarország ezekben elfoglalt helye
: Ugrai Bálint
: Ugrai Bálint
A J-H Klíma KFT. stratégiai elemzése
: Hegedüs Norbert
: Hegedüs Norbert
Hasonló tételek
-
Integrált employer branding stratégia bemutatása a H1 Systems Kft. példáján keresztül
: Ugrai Zsófia Eszter -
Az import vámeljárás folyamatának kidolgozása a H1 Systems Kft. vonatkozásában
: Balog Ágnes -
A H1 Systems Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján
: Szkladányi Adrienn -
Rendezvények online jelenléte
: Öztürk Furkan -
Cafeteria system in Hungary and in the practice of K&H cPlc.
: Fakász Gergő