Hoya Lens Hungary Zrt. marketing kommunikációja - Hogyan tudná a vállalat tovább növelni az eladásait?
Elmentve itt :
Szerző: | Kálmán Anna |
---|---|
További közreműködők: | Jäckel Dr. Katalin |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Hoya Lens Hungary Zrt. Szemüveg Piacelemzés Marketingkommunikáció Vásárlási szokások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/378 |
Hasonló tételek
A Hoya Lens Hungary Zrt. éves pénzügyi terve, a tervezés folyamatának bemutatása
: Kálmán Anna
: Kálmán Anna
End-to-end toborzás folyamata a Hoya Lens Hungary Zrt.-nél
: Kiss Kitti
: Kiss Kitti
A japán hatás a Hoya Lens Hungary Zrt. szervezeti kultúrájára
: Rácz Bettina
: Rácz Bettina
A Covid-19 hatása a Hoya Lens Hungary Zrt. beszerzési folyamataira
: Sándor Alexandra
: Sándor Alexandra
LEGO ® SERIOUS PLAY® módszertanon alapuló szervezet- és közösségfejlesztés a Hoya Lens Hungary Zrt.-nél
: Kiss Kitti
: Kiss Kitti
A partnerkapcsolatok területén alkalmazott folyamatfejlesztések hatása az ügyfél elégedettségre a Hoya Lens Hungary Zrt.-nél
: Erdélyi Virág
: Erdélyi Virág
Hogyan tovább Gundel?
: Vrana Szilvia
: Vrana Szilvia
Hogyan tovább? A Weinberg '93 Kft. stratégiai elemzése
: Móricz Klaudia
: Móricz Klaudia
Hogyan tovább, avagy a családi vállalkozások legnagyobb kihívásai
: Oláh Viktor
: Oláh Viktor
A magyar agrárgazdaság az EU-ban - hogyan tovább?
: Czanek Anita
Megjelent: (2014)
: Czanek Anita
Megjelent: (2014)
Valóban „zöld”-e a zöldhitelezés, avagy hogyan tovább?
: Szabó László
: Szabó László
A koronavírus hatása a 12 Revay Hotel működésére, avagy hogyan tovább?
: Poprádi Adrienn Polett
: Poprádi Adrienn Polett
Generációváltás a családi vállalkozásokban, avagy hogyan tovább, vállalkozó családok? A Ro-Ly Bau Kft esete
: Lénárt Lilla
: Lénárt Lilla
Merre tovább, Japán?
: Fekete Dr. Zsolt
: Fekete Dr. Zsolt
A Hoya Szemüveglencse Gyártó Magyarország Zrt. ERP rendszerének pénzügyi és logisztikai vizsgálata
: Blazsán Viktória
: Blazsán Viktória
Hogyan tovább Egyesült Királyság? Az ország külgazdasági kapcsolatainak alakulása a brexit után
: Váradi Kira
: Váradi Kira
Merre tovább, Európai Unió?
: Majoros Pál
Megjelent: (2015)
: Majoros Pál
Megjelent: (2015)
Merre tovább? – avagy a BKK Zrt. munkavállalóinak fejlődési hatékonysága
: Kovács Krisztina
: Kovács Krisztina
The analysis of low-cost airlines’ entrepreneurial behaviour through the lens of corporate foresight
: Sithole Mbali Ayanda, et al.
Megjelent: (2024)
: Sithole Mbali Ayanda, et al.
Megjelent: (2024)
LEADER+ mínuszokkal ...és még tovább...
: Tóth Nóra
: Tóth Nóra
A Hoya Szemüveglencse Gyártó Magyarország Zrt. vagyoni, pénzügyi, jövedelmezőségi helyzetének elemzése az éves beszámolók alapján
: Bakos Dóra
: Bakos Dóra
Digital Twin, RTLS technológia, illetve a Microsoft HoloLens felhasználása az iparban
: Fábián Bence
: Fábián Bence
Merre tovább Európa? Az Európai Unió reformfolyamatai a politikai döntéshozók és a diákok szemével
: Szántó Péter, et al.
Megjelent: (2019)
: Szántó Péter, et al.
Megjelent: (2019)
Merre tovább portugál gazdaság? A gazdasági válság hatásai és a válságkezelés tapasztalatai Portugáliában
: Domonkos Endre
Megjelent: (2012)
: Domonkos Endre
Megjelent: (2012)
Merre tovább portugál gazdaság? A gazdasági válság hatásai és a válságkezelés tapasztalatai Portugáliában
: Domonkos Endre
Megjelent: (2011)
: Domonkos Endre
Megjelent: (2011)
Munkahelyi stressz és kiégés megelőzése, illetve csökkentése mindfulness, Metta és Tong-len technikákkal
: Mokry András Dénes
: Mokry András Dénes
A Hoya Vision Care Company új terméke, a Yuniku bevezetése az optikai piacra
: Huják Kevin
: Huják Kevin
Ballag már a vén diák... de hova tovább?
: Ács Vivien Elvira
: Ács Vivien Elvira
Merre tovább - Hány szintes a szálloda – tantárgyak oktatása?
: Juhász László
Megjelent: (2010)
: Juhász László
Megjelent: (2010)
A T-Systems Magyarország Zrt. belső kommunikációja
: Megyes Krisztina
: Megyes Krisztina
Nemzeti Üzleti Szolgáltató Zrt. HR kommunikációja
: Gal Alexandra
: Gal Alexandra
Merre tovább az ökológiai válság kapujában? – A karbon ára
: Smalekker Vivien
: Smalekker Vivien
Ki bírja tovább? - Érzelmi intelligencia és kiégés a vendéglátásban
: Solymosi Nikolett
: Solymosi Nikolett
Hova tovább Dunakanyar? – Egy turisztikai desztináció vizsgálata szakértői szemmel
: Major Csaba
: Major Csaba
OTP Bank Marketing Kommunikációja
: Benesovics Bence János
: Benesovics Bence János
A mesék érték-kommunikációja régen és ma, hogyan és mennyiben befolyásolja a gyermekek értékorientációját?
: Kukoda Alexandra
: Kukoda Alexandra
A Budapest Park marketing kommunikációja
: Khell Bendegúz Ádám
: Khell Bendegúz Ádám
Hova tovább Divatipar? Fenntarthatóság és társadalmi felelősségvállalás a Fast Fashion tükrében
: Nagy Judit Szilvia
: Nagy Judit Szilvia
Merre visz az út tovább? Az offline és online kiskereskedelem jövője
: Kozák Tamás
Megjelent: (2022)
: Kozák Tamás
Megjelent: (2022)
Merre tovább a pandémiát követően? - Online és offline rendezvények összehasonlító elemzése
: Gyurina Dóra
: Gyurina Dóra
Hasonló tételek
-
A Hoya Lens Hungary Zrt. éves pénzügyi terve, a tervezés folyamatának bemutatása
: Kálmán Anna -
End-to-end toborzás folyamata a Hoya Lens Hungary Zrt.-nél
: Kiss Kitti -
A japán hatás a Hoya Lens Hungary Zrt. szervezeti kultúrájára
: Rácz Bettina -
A Covid-19 hatása a Hoya Lens Hungary Zrt. beszerzési folyamataira
: Sándor Alexandra -
LEGO ® SERIOUS PLAY® módszertanon alapuló szervezet- és közösségfejlesztés a Hoya Lens Hungary Zrt.-nél
: Kiss Kitti