A luxustermékek marketingstratégiai sajátosságainak bemutatása a Gucci luxusmárkán keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Mátray Alexandra |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Megjelent: |
2014
|
Kulcsszavak: | Marketingstratégia Fogyasztói magatartás Luxusmarketing Gucci |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/37803 |
Hasonló tételek
A Gucci Márkaszemélyiség Elemzése
: Fekete Szabolcs
: Fekete Szabolcs
A luxustermékek és luxusszolgáltatások elméleti áttekintése
: Juhász-Dóra Katalin
Megjelent: (2022)
: Juhász-Dóra Katalin
Megjelent: (2022)
A luxus kategóriás divattermékek és azok hamisítványainak bemutatása a Michael Kors luxusmárkán keresztül
: Szentpéteri Zsófia
: Szentpéteri Zsófia
A Gucci ház marketingstratégiájának vizsgálata a számok tükrében
: Varga Bálint
: Varga Bálint
A státusz szimbóluma - Luxustermékek márkázása és fogyasztói megítélése Magyarországon
: Lesták Adél Diána
: Lesták Adél Diána
Marketingstratégiai tervezés a Shapelab példáján keresztül
: Pál Balázs Marcell
: Pál Balázs Marcell
Egy egészségtudatos étterem bevezetésének marketingstratégiai elemzése
: Misztl Alexandra
: Misztl Alexandra
A bulvársajtó sajátosságainak bemutatása a HOT! Magazin elemzésén keresztül
: Mészáros Vivien
: Mészáros Vivien
Élelmiszeripari termékfejlesztés marketingstratégiai specifikációja
: Török Ádám Ambrus
: Török Ádám Ambrus
Az államháztartási számvitel sajátosságainak bemutatása egy önkormányzat gazdálkodásán keresztül
: Reszneki Klaudia
: Reszneki Klaudia
Családi vállalkozások sajátosságainak bemutatása, egy kiválasztott pékség példáján keresztül
: Kassai Dorina
: Kassai Dorina
A videojáték fejlesztő cégek marketingstratégiái
: Kiss Benjámin
: Kiss Benjámin
A japán menedzsment sajátosságainak bemutatása egy japán kisvállalkozás példáján keresztül
: Mojzsis Vera
: Mojzsis Vera
VINOLION online borkóstolójegyzet marketingstratégiai elemzése
: Szabó Adrienn
: Szabó Adrienn
Egy élelmiszeripari vállalkozás marketingstratégiai szemléletben
: Zsoldos Sára
: Zsoldos Sára
Költségvetési szervek belső kontrollrendszere sajátosságainak bemutatása
: Tápai Anna
: Tápai Anna
A hazai egyetemi fesztiválok szervezési sajátosságainak bemutatása a Campus példáján keresztül
: Székely György
: Székely György
A Power Plate Magyarország marketingstratégiai elemzése
: Herman Dóra
: Herman Dóra
A Központi Statisztikai Hivatal számviteli sajátosságainak bemutatása
: Gyüre János Attila
: Gyüre János Attila
A gazdasági társaságok sajátosságainak bemutatása egy vidéki borászat létrehozásának példáján keresztül
: Hajmási Ákos
: Hajmási Ákos
A globális vs. lokális marketingstratégiai szemlélet bemutatása a Costa Coffee kávézó franchise hálózaton keresztül
: Herjeczki Martin Zoltán
: Herjeczki Martin Zoltán
Zöldépítészet magyarországi sajátosságainak és fogyasztói szokásainak bemutatása egy vállalat elemzésén keresztül
: Kuji Dorottya Zsuzsanna
: Kuji Dorottya Zsuzsanna
Egy egészségügyi fejlesztés marketingstratégiai koncepciójának kidolgozása
: Makra Mercédesz
: Makra Mercédesz
Az Európán belüli országok marketingstratégiai összehasonlítása
: Birkás Dóra
: Birkás Dóra
A luxusmarketing sajátosságainak bemutatása a Kempinski Hotel Corvinus Budapest luxusszálloda példáján keresztül
: Bolla Orsolya
: Bolla Orsolya
A honlap kommunikáció, mint online marketingstratégiai eszköz
: Szekeres Anett
: Szekeres Anett
A Közép-Magyarországi Régió KKV-inak marketingstratégiái
: Pintér Márk
: Pintér Márk
A SalonTech nemzetközi piacrálépésének marketingstratégiai elemzése
: Dudás Kata
: Dudás Kata
Marketingstratégiai javaslatok az Inglot szépségipari vállalat részére
: Pánits Flóra Kata
: Pánits Flóra Kata
A nonprofit gazdasági társaságok számviteli sajátosságainak bemutatása a Tankuckó Egyházi Intézmény példáján keresztül
: Kalamár Bettina
: Kalamár Bettina
A nonprofit szervezetek gazdálkodási és beszámolási sajátosságainak bemutatása a Pető Intézet működésén keresztül
: Horváth Lívia
: Horváth Lívia
A táplálékkiegészítők piacának elemzése marketingstratégiai szempontból, a BioTechUSA példáján keresztül
: Hornyák Erik György
: Hornyák Erik György
A hazai divatipar marketingkommunikációs irányainak és sajátosságainak bemutatása három magyar divatmárka példáján keresztül.
: Szakács Noémi
: Szakács Noémi
Hitelintézeti éves beszámoló sajátosságainak bemutatása a K&H Bankcsoporton keresztül, és annak elemzése
: Müller Dávid
: Müller Dávid
A civil szervezetek számviteli sajátosságainak vizsgálata sportegyesületek beszámolóin keresztül
: Hegedűs Gabriella
: Hegedűs Gabriella
Rendezvényi vendéglátás sajátosságainak bemutatása a Boscolo Budapest Hotel alapján
: Kormos Laura
: Kormos Laura
A számvitel és az adózás sajátosságainak és összefüggéseinek bemutatása
: Knapp Mercédesz Alexa
: Knapp Mercédesz Alexa
A harmadik országokat támogató magyar nonprofit szervezetek marketingstratégiái
: Hugyi Enikő
: Hugyi Enikő
Marketingstratégiai irányelvek kidolgozása a Florus Duo Kft. számára
: Tomasovszki Klaudia
: Tomasovszki Klaudia
A balatoni turizmus szezonalitásának kihívásai és marketingstratégiai megoldásai
: Müller Ádám
: Müller Ádám
Hasonló tételek
-
A Gucci Márkaszemélyiség Elemzése
: Fekete Szabolcs -
A luxustermékek és luxusszolgáltatások elméleti áttekintése
: Juhász-Dóra Katalin
Megjelent: (2022) -
A luxus kategóriás divattermékek és azok hamisítványainak bemutatása a Michael Kors luxusmárkán keresztül
: Szentpéteri Zsófia -
A Gucci ház marketingstratégiájának vizsgálata a számok tükrében
: Varga Bálint -
A státusz szimbóluma - Luxustermékek márkázása és fogyasztói megítélése Magyarországon
: Lesták Adél Diána