A gumiabroncs gyártók online megjelenésének hatékonyságvizsgálata, különös tekintettel a Michelin Hungária Abroncsgyártó Kft. honlapjára
Saved in:
Main Author: | Nagy Ádám István |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Published: |
2014
|
Kulcsszavak: | Online értékesítés Online piactér Fogyasztói magatartás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/37835 |
Similar Items
Üdítőital-gyártók marketingtevékenységének elemzése Magyarországon
: Szilágyi Szabolcs
: Szilágyi Szabolcs
Irodatechnikai gyártók összehasonlítása a tőzsdén
: Hornung Balázs
: Hornung Balázs
Szervezet átalakítás szükségessége a Michelin-Hungária Kft. -ben
: Kozma Sándor
: Kozma Sándor
Az online előadás hatékonyságvizsgálata a Gazdasági matematika tárgy példáján
: Várady Ferenc, et al.
Published: (2023)
: Várady Ferenc, et al.
Published: (2023)
Teljesítménymutatók vizsgálata a Fiege Szállítmányozási és Logisztikai cégen belül /Gumiabroncs logisztika/
: Pozsonyi Ivett
: Pozsonyi Ivett
A magyar gyógyszer-finanszírozási rendszer hatékonyságvizsgálata
: Józsa Alexandra
Published: (2014)
: Józsa Alexandra
Published: (2014)
Michelin Hungária Kft. legújabb téli abroncsának bevezetése a magyar piacra
: Frisch Szabolcs György
: Frisch Szabolcs György
Javaslat a fuvarozás problémáinak megoldására a Michelin Hungária Kft.-nél
: Helgert Zsolt
Published: (2007)
: Helgert Zsolt
Published: (2007)
Hallókészülék értékesítés és a gyártók piaci részesedése Magyarországon
: Harsányi Tamás
: Harsányi Tamás
A Babaszafari webáruház marketingkommunikációjának eredmény- és hatékonyságvizsgálata
: Hordós Ivett
: Hordós Ivett
Michelin, több mint abroncs
: Surman Adrienn
: Surman Adrienn
A távmunka bevezetésének lehetőségei multinacionális környezetben, a Michelin Hungária Kft. példáján keresztül
: Salageanu Andrea
: Salageanu Andrea
Shine bright like a Michelin star - encountering the meaning of Michelin stars in gastronomy and tourism
: Németh Luca
: Németh Luca
A Michelin-csillag és a Michelin-csillagos éttermek helyzete egyes európai országokban és Magyarországon
: Ferenczi Dóra
: Ferenczi Dóra
A szálláshelyek online megjelenésének elemzése, hatásai és lehetséges távlatai
: Laczkó Zsombor
: Laczkó Zsombor
Online reklámok megjelenésének típusai és helyük a közösségi platformokon
: Tóth Annamária
: Tóth Annamária
Az online értékesítés megjelenésének lehetősége a BAHART-nál Esettanulmány kutatásmódszertan tantárgyhoz
: Oláh Péter Károly, et al.
Published: (2018)
: Oláh Péter Károly, et al.
Published: (2018)
A Michelin Hungária Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése a 2009., a 2010. és a 2011. év beszámolói alapján, valamint ezzel összhangban a Michelin Csoport hasonló időszaki
: Novák Tamás
: Novák Tamás
A fenntartható gasztronómia a Michelin-csillag tükrében
: Sváb Gréta Viktória
: Sváb Gréta Viktória
Megrendelési folyamatok elemzése és hatékonyságvizsgálata az LG Electronics Magyar Kft.-nél
: Montskó Renáta
: Montskó Renáta
A kontrolling rendszerek bemutatása és hatékonyságvizsgálata a Honvédelmi Minisztérium gazdasági társaságainál
: Kulcsárné Paróczi Katalin
: Kulcsárné Paróczi Katalin
A digitális oktatás hatékonyságvizsgálata a bajai Magyarországi Németek Általános Művelődési Központjában
: Eperjesiné Fehér Teréz
: Eperjesiné Fehér Teréz
Az elektronikus ingó- és ingatlan árverés folyamatának hatékonyságvizsgálata az adóhatósági végrehajtásban
: Havasi Nándor
: Havasi Nándor
Az Év Honlapja díj online megjelenésének vizsgálata, javaslattétel azok javítására
: Bak Andrea
: Bak Andrea
A hazai csúcsgasztronómiába beszállító termelők fejlődése, különös tekintettel a Bocuse d'Or versenysorozat és a Michelin Guide fokozott magyarországi jelenlétének hatására
: Molnár Vanessza
: Molnár Vanessza
Investigating customer perceptions of Fine dining and Michelin-rated restaurants
: Fülöp Dóra
: Fülöp Dóra
A Michelin gumiabroncsgyártó vállalat marketingkommunikációs eszközei a HTSS zónában
: Federics Barbara
: Federics Barbara
A gasztronómiai programok és népi ételek megjelenésének hatása Szekszárdon
: Ádám Nikoletta
: Ádám Nikoletta
Kontrolling továbbfejlesztése a Huonker Hungária Kft.-nél, különös tekintettel a termelési kontrolling területére
: Nagy György
: Nagy György
Az Airbnb megjelenésének hatása a szállodaiparra.
: Holló Máté
: Holló Máté
Mesterséges intelligencia megjelenésének lehetőségei a szállodaiparban
: Tóth Dániel
: Tóth Dániel
Az it.hu brand bevezetése és az online térben való megjelenésének lehetőségei
: Pichner Eszter
: Pichner Eszter
A quick commerce megjelenésének hatásai a hazai fogyasztói szokásokra
: Nagy András Zalán
: Nagy András Zalán
Egy kiskereskedelmi egység közösségi média megjelenésének megtervezése
: Csiernik Lehel
: Csiernik Lehel
Az állami szerepvállalás megjelenésének hatása a hulladékgazdálkodásban
: Serák Péter Martin
: Serák Péter Martin
A tabletek megjelenésének hatása a marketingkommunikáció eszközkészletére
: Erdősi Bálint
: Erdősi Bálint
Az e-könyvek megjelenésének hatása a könyvpiacra
: Németh Boglárka Marcella
: Németh Boglárka Marcella
A virtuális valuta megjelenésének hatásai a gazdaságra
: Juhász László Temulen
: Juhász László Temulen
A mesterséges intelligencia megjelenésének lehetőségei a szállodaiparban
: Varga Viktória
: Varga Viktória
Vállalati stratégia fejlesztési lehetőségei a Michelin vállalat ARB üzleti vonalán belül
: Pristyák Eszter Éva
: Pristyák Eszter Éva
Similar Items
-
Üdítőital-gyártók marketingtevékenységének elemzése Magyarországon
: Szilágyi Szabolcs -
Irodatechnikai gyártók összehasonlítása a tőzsdén
: Hornung Balázs -
Szervezet átalakítás szükségessége a Michelin-Hungária Kft. -ben
: Kozma Sándor -
Az online előadás hatékonyságvizsgálata a Gazdasági matematika tárgy példáján
: Várady Ferenc, et al.
Published: (2023) -
Teljesítménymutatók vizsgálata a Fiege Szállítmányozási és Logisztikai cégen belül /Gumiabroncs logisztika/
: Pozsonyi Ivett