A minőség és a minősítés szerepe az Fevita Hungary Zrt-nél
Saved in:
Main Author: | Soltész László |
---|---|
Other Authors: |
Krajcsák Dr. Zoltán
Perlaki Csaba |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | élelmiszeripar Fevita Hungary Zrt minőség minőségirányítási rendszer minősítés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/37874 |
Similar Items
Szálláshely minősítés alapján a tisztaság fontossága a szállodai szobákban
: Koszti Rita
: Koszti Rita
Minőség szerepe a vállalkozásokban
: Bálint Tamás Jenő
: Bálint Tamás Jenő
A brand és a minősítés keresletre gyakorolt hatása a magyarországi szállodák esetében
: Füzi Fanni
: Füzi Fanni
Minőség szerepe az iskolarendszeren kívüli nyelvoktatásban
: Gieda Loretta
: Gieda Loretta
Minőség 2012 minőségbiztosítás a jövő szállodáiban
: Juhász László, et al.
Published: (2010)
: Juhász László, et al.
Published: (2010)
Minőség az egészségügyben
: Varró Katalin
Published: (2013)
: Varró Katalin
Published: (2013)
A 4* Superior minősítés eléréséhez szükséges fejlesztések bemutatása a Mercure Budapest City Center szállodában
: Horváth Krisztián
: Horváth Krisztián
A Forbes Travel Guide minősítés jelentősége egy szálloda életében, a Four Seasons Budapest példáján keresztül
: Darvas Nóra
: Darvas Nóra
Minőség, mint versenyelőny
: Molnár Anetta
: Molnár Anetta
A jelzések (signaling) szerepe a szállodai minőség kommunikációjában
: Karakasné Morvay Klára
Published: (2012)
: Karakasné Morvay Klára
Published: (2012)
A minőség-ellenőrzés szerepe az Oiltech Kft. minőségirányítási rendszerében
: Vajmi Ágnes
: Vajmi Ágnes
Minőség-ellenőrzés a könyvvizsgálatban
: Kekk Laura Rita
: Kekk Laura Rita
Minőség-ellenőrzés a könyvvizsgálatban
: Kerschbaummayer Péter
: Kerschbaummayer Péter
Gondolatok a minőség mérhetőségéről
: Ilyésné Molnár Emese
Published: (2008)
: Ilyésné Molnár Emese
Published: (2008)
Minőség-és környezetközpontú irányítási rendszerek a Transdanubia Logisztikai Kft.-nél
: Maár Klaudia
: Maár Klaudia
A Zalavíz Zrt. fogyasztói elégedettség vizsgálata a szolgáltatás-minőség tükrében
: Sándor Ágnes
: Sándor Ágnes
Számviteli beszámoló minősége a járműiparban
: Szokó Aletta Hajnalka
: Szokó Aletta Hajnalka
Az IT Services Hungary Kft. Integrált minőségügyi rendszerének, valamint minőség- és szolgáltatásmenedzsmentjének bemutatása, elemzése
: Krajer Alexandra
: Krajer Alexandra
A minőség követelménye az Európai Unióban A FAG Components Hungary Kft. minőségirányítási rendszerének bemutatása
: Varga Viktória
: Varga Viktória
Fenntartói minőség - fenntartók jogai, kötelezettségei
: Gaál Judit
: Gaál Judit
Mesterséges Intelligencia használata minőség-ellenőrzésben
: Kőrös Eszter
: Kőrös Eszter
Minőség és biztonság a nemzetközi közúti áruszállításban
: Nákó Erika
: Nákó Erika
Minőség a takarmányozásban MSZ EN ISO 9001:2009 bevezetése egy takarmány kereskedelemmel és gyártással foglalkozó vállalkozásnál
: Lengyel Ákos
: Lengyel Ákos
Könyvelői szolgáltatások minőség-dimenzióinak vizsgálata az ügyfelek oldaláról
: Szögi Dóra
: Szögi Dóra
Könyvelői szolgáltatások minőség-dimenzióinak vizsgálata az ügyfelek oldaláról
: Szögi Dóra
: Szögi Dóra
Minőség- és eredetjelölő védjegyek az Európai Unióban és Magyarországon
: Kisfürjesi Nóra
: Kisfürjesi Nóra
Minőség életre tervezve avagy értékteremtés, megbízhatóság, biztonság
: Derda Gyuláné
: Derda Gyuláné
Vevői elégedettség és a minőség kapcsolati rendszere Minőségirányítási rendszer részleges bevezetésének bemutatása a Roland Divatház Zrt-n keresztül
: Sárosi Réka
Published: (2013)
: Sárosi Réka
Published: (2013)
Minőségmérés a hivatalos statisztikában. A munkaerő-felmérés minősége
: Tajti Dóra
: Tajti Dóra
Minőség-ellenőrzés a könyvvizsgálatban, egy nemzetközi cég példája
: Huszár Barbara
: Huszár Barbara
A szállodai minőség dimenzióinak elemzése egy pályázat tükrében
: Buzogány Zsolt
: Buzogány Zsolt
A tej minősége és annak fontossága a vendéglátóipari egységekben
: Borbély Attila Bence
: Borbély Attila Bence
Egy nemzetközi pénzügyi szolgáltató vállalat ügyfélélménye és az ügyfélkapcsolatainak minősége
: Mátéfi Attila
: Mátéfi Attila
Az Egrokorr Kft. minőségpolitikájának, minőség- és környezetközpontú irányítási rendszerének elemzése
: Kovács Zsoltné
: Kovács Zsoltné
CRM rendszer bevezetése a Getcon Hungary Zrt.-nél
: Takács Dániel
: Takács Dániel
Teljesítményértékelési rendszer vizsgálata az RSM DTM Hungary Zrt.-nél
: Bagi Nikoletta
: Bagi Nikoletta
Biztosító társaságok ügyfélszolgálatának a minőség-ellenőrzése a szolgáltatásmenedzsment tükrében
: Janovicz Krisztina
: Janovicz Krisztina
Minőség a lovas turizmusban, avagy a vevői elégedettségmérés Magyarországon
: Gáspár Izolda
: Gáspár Izolda
Teljesítményértékelés és vezetőképzés a General Electric Hungary Zrt.-nél
: Márkus Anita
Published: (2007)
: Márkus Anita
Published: (2007)
Ár, minőség és termék dizájn fontosságának az összehasonlítása az optikai piacon országszerte
: Varga Tícia
: Varga Tícia
Similar Items
-
Szálláshely minősítés alapján a tisztaság fontossága a szállodai szobákban
: Koszti Rita -
Minőség szerepe a vállalkozásokban
: Bálint Tamás Jenő -
A brand és a minősítés keresletre gyakorolt hatása a magyarországi szállodák esetében
: Füzi Fanni -
Minőség szerepe az iskolarendszeren kívüli nyelvoktatásban
: Gieda Loretta -
Minőség 2012 minőségbiztosítás a jövő szállodáiban
: Juhász László, et al.
Published: (2010)