Értékesítési menedzsment és azt kiszolgáló és támogató rendszerek

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sipiczki Ádám
További közreműködők: Radnóti László
Kulcsszavak:értékesítés
információrendszerek
személyes eladás
személyes üzletkötés
vállalatirányítási információs rendszer(ek)
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37879

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg37879
005 20211105130202.0
008 211105suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Sipiczki Ádám 
245 1 0 |a Értékesítési menedzsment és azt kiszolgáló és támogató rendszerek  |c Sipiczki Ádám  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A záródolgozatom célja a, hogy a Messer Hungarogáz Kft.-n keresztül bemutassam az értékesítés menedzsmentet( ezen belül a személyes eladás,üzletkötést) és ezt támogató és kiszolgáló rendszereket. A dolgozat megírása előtt már a cég alkalmazásában álltam, mint értékesítési asszisztens a Különleges gázok értékesítési osztályán. A dolgozat első felében szakmai gyakorlatomról írok, melyben bemutatom a céget és a foglalkozási körét, felépítését és működését. Továbbá a mindennapi munkám során elvégzendő feladatok közül 3-at részletesebben, mint pl. rendelések feldolgozása. Az ott szerzett tapasztalatok illetve kollégák tapasztalatait és elmondásait is felhasználva. Egyértelműen látható, hogy az e-fajta iparágakban (ipari gázok) nélkülözhetetlen a személyes kapcsolat, találkozás, a rendszer kiépítések, felméréseket követelnek meg, illetve a gázkeverékek megfelelő ajánlásához is szükséges a személyes egyeztetés. Tapasztalt és felkészült szakmai gárdával milyen könnyen lehet a vevői elégedetlensége elé menni, megelőzni ezeket. Ebben nagy segítség a megfelelő információk áramlása és rendelkezésre állása, az információs, integrációs rendszerek felépítéséről és fajtáikról írtam, bővebben a cég által használt rendszerekről, amiket az értékesítési részleg használ. A Messernél az egyik legelterjedtebb vállalatirányítási rendszerben ERP-ben dolgoznak az SAP-ban. a modulok összekapcsolódnak, értékesítés, beszerzés üzem egyaránt ezt használja. Egyik legfontosabb tulajdonsága,hogy visszakövethető. Ahhoz, hogy a az értékesítés könnyebben menjen folyamatos támogatás kell a dolgozóknak és a visszacsatolások is pontosabbak lesznek ha a cégek ügyfélkapcsolat-kezelő rendszereket használnak, mint pl. CRM rendszer. 
695 |a értékesítés 
695 |a információrendszerek 
695 |a személyes eladás 
695 |a személyes üzletkötés 
695 |a vállalatirányítási információs rendszer(ek) 
700 1 |a Radnóti László  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37879/1/Z%C3%A1r%C3%B3%20dolgozat_Sipiczki%20%C3%81d%C3%A1m_QVHLQB_2021.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37879/2/Z%C3%A1r%C3%B3%20dolgozati%20%C3%B6sszefoglal%C3%A1s_2021_FOSZK.pdf  |z Dokumentum-elérés