Az építőipari piac jellemzése, a KÉSZ Csoport piaci lehetőségei
Elmentve itt :
Szerző: | Patkós Gergely |
---|---|
További közreműködők: | Szánthó Dr. Zsuzsanna |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Építőipar Építőipar - építészet Kommunikáció Kommunikációs tevékenység B2B |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/3795 |
Hasonló tételek
A KÉSZ Csoport belső kommunikációjának vizsgálata
: Gila Dóra
: Gila Dóra
A KÉSZ Csoport 2017-es arculatváltási projektjének bemutatása
: Fülöp Boglárka
: Fülöp Boglárka
A vállalati tervezés múltja, jelene és előrevetíthető jövője a KÉSZ Csoport esetében
: Gubcsó László
: Gubcsó László
Aki lemarad az kimarad? Avagy a LinkedIn szerepének bemutatása a Z generációs munkavállalók körében a KÉSZ Csoport példáján keresztül
: Tóth Zsófia
: Tóth Zsófia
Az employer branding szerepe és jelentősége a KÉSZ Csoportnál
: Csonka Ágnes
: Csonka Ágnes
Az orosházi kistérség munkaerő-piaci jellemzése a 2008 és 2010 közötti időszakban
: Börcsök László
: Börcsök László
A Balaton turisztikai régió lovasturizmusának jellemzése és fejlesztési lehetőségei.
: Haris Beatrix
: Haris Beatrix
A KÉSZ Holding Zrt. beszámolóinak elemzése és információtartalmának hasznosítása
: Mezei Eszter
: Mezei Eszter
Hogyan emelkedjünk ki versenytársaink közül úgy, hogy közben tartsuk magunkat az építőipari piac elvárásaihoz?
: Kónya Evelin
: Kónya Evelin
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása a NapraKész Kft. számára
: Tolner Zsófia
: Tolner Zsófia
Viselkedéstechnikai elemek összehasonlító jellemzése Japán, India, Magyarország
: Bolovan Krisztina
: Bolovan Krisztina
A humán controlling megvalósulási gyakorlata és fejlesztési lehetőségei a KÉSZ cégcsoporton belül, különös tekintettel az elégedettségi felmérésre fókuszálva.
: Pánczél Dávid László
: Pánczél Dávid László
A munkaerőhiány jellemzése itthon és külföldön
: Zerényi Károly
Megjelent: (2019)
: Zerényi Károly
Megjelent: (2019)
Az Oxygen Wellness bemutatása és egészségturisztikai jellemzése
: Batta Bianka
: Batta Bianka
Az ázsiai beutazó turizmus bemutatása és jellemzése
: Bencze Ágnes Márta
: Bencze Ágnes Márta
Horizon 2020 - ERC PÁLYÁZATI TÍPUS JELLEMZÉSE
: Jakab Nikolett
: Jakab Nikolett
A használtruha-piac digitalizációja és digitalizációs lehetőségei
: Kersák Veronika
: Kersák Veronika
Egy építőipari vállalkozás költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci helyzetének értékelése
: Takács Dániel
: Takács Dániel
Az építőipari logisztika
: Lőcsei Markó Imre
: Lőcsei Markó Imre
A Közösségi Agrárpolitika keretében nyújtott támogatások jellemzése, kitekintéssel a hazai fejlesztési stratégiákra
: Parragh Gergely
: Parragh Gergely
A környezettudatosság előremozdításának lehetőségei egy építőipari vállalat szemszögéből
: Markos Dorottya
: Markos Dorottya
Az EU-s integráció és közös piac hatása a hazai gazdasági szektorokra, KKV-kra. Az uniós piac lehetőségei.
: Dorner Balázs
: Dorner Balázs
A TIGÁZ Csoport minőségirányítási rendszerének vizsgálata és továbbfejlesztési lehetőségei
: Diczkó László
: Diczkó László
„Mindenre van kész ötlete?!" avagy A Praktiker lehetséges marketing tevékenysége az üzleti atmoszféra javítása érdekében
: Puskás Ágnes
: Puskás Ágnes
Egy vállalkozás működésének alapkövei a kommunikáció előtérbe helyezésével és a KÉSZ Consulting Kft. bemutatásával
: Vukov Vivien
: Vukov Vivien
Kik az okostelefon piac nyertesei? Az új generációs mobiltelefonokkal kapcsolatos használati szokások, vélekedések
: Gergely Dávid
: Gergely Dávid
MOL CSOPORT VÁLLALATÉRTÉKELÉSE
: Horváth Zoltán
: Horváth Zoltán
Kockázatmenedzsment alkalmazása és fejlesztési lehetőségei egy hazai építőipari nagyvállalatnál
: Szabó Balázs
: Szabó Balázs
Építőanyag gyártó vállalkozás kereskedelmi és marketingstratégiája a megváltozott építőipari piaci körülmények között
: Siha Ádám
: Siha Ádám
Az Ivanics Csoport online marketingtevékenységei
: Tóth Laura Petra
: Tóth Laura Petra
Egy német nagyvállalkozás áruforgalmi tevékenységének jellemzése a stratégia függvényében
: Szeibel Nándor
: Szeibel Nándor
Anyaggazdálkodási folyamatok jellemzése a BPW-Hungária Kft. gyakorlatán keresztül
: Vörös Viktória
: Vörös Viktória
A Volkswagen-csoport stratégiája
: Nagy Roland
: Nagy Roland
A Waberer's csoport arculatváltása
: Balogh Boglárka
: Balogh Boglárka
CIB Csoport marketingkommunikációs aktivitása
: Bolfert Gabriella
Megjelent: (2007)
: Bolfert Gabriella
Megjelent: (2007)
A Flowell csoport új mérnöki szolgáltatásának piaci bevezetése az alkalmazható marketing módszerek és eszközök tükrében
: Veszelszki Csaba
Megjelent: (2013)
: Veszelszki Csaba
Megjelent: (2013)
Rendezvények lebonyolítása és az érintett részlegek jellemzése a Budapest Marriott Hotelben
: Modafferi-Institoris Anna Eszter
: Modafferi-Institoris Anna Eszter
KÉSZ Hotel és Konferencia Menedzsment Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolója alapján
: Kovács Martin
: Kovács Martin
A marketing hatása az autómárkák világában - Magyar piac, prémium szegmens
: Borsi Gergely
: Borsi Gergely
Optikai piac és azt befolyásoló tényezők bemutatása és a Noptiker Kft piaci helyzete
: Kajári Örs Hunor
: Kajári Örs Hunor
Hasonló tételek
-
A KÉSZ Csoport belső kommunikációjának vizsgálata
: Gila Dóra -
A KÉSZ Csoport 2017-es arculatváltási projektjének bemutatása
: Fülöp Boglárka -
A vállalati tervezés múltja, jelene és előrevetíthető jövője a KÉSZ Csoport esetében
: Gubcsó László -
Aki lemarad az kimarad? Avagy a LinkedIn szerepének bemutatása a Z generációs munkavállalók körében a KÉSZ Csoport példáján keresztül
: Tóth Zsófia -
Az employer branding szerepe és jelentősége a KÉSZ Csoportnál
: Csonka Ágnes